loading...
شعیب
پسر باعلی بازدید : 44 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

گجت قابليت سازگاري با تمام نسخه هاي ويندوز 7 را داشته و نسبت به ساير نمونه ها قابليت بالايي دارد.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ گجت تقويم شمسي براي ويندوز 7 ارائه شد.
اين گجت كارآمد و مطلوب ويژگي هاي زيادي دارد كه توسط شركت گيتا ارائه شد.
از قابليت ها و ويژگي هاي اين گجت مي توان به موارد زير اشاره كرد:
1-    نصب بسيار ساده
2-    قابليت تبديل تاريخ شمسي به ميلادي و بالعكس
3-    امكان به روز رساني مناسبت هاي مختلف
4-    نمايش روزهاي تعطيل
5-    قابليت تعويض تم نمايشي و....
اين گجت نسبت به نسخه هاي قبلي كارآمدتر بوده و مورد استقبال بسياري از كاربران قرار گرفته است.
نكته قابل توجه در استفاده از اين گجت به روز رساني تاريخ ويندوز كامپيوتر است زيرا اين گجت از تاريخ ويندوز براي تنظيم و نمايش خود استفاده مي كند.

 

پسر باعلی بازدید : 16 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

هنگامی که ویندوز هنگ می کند معمولا برای رفع هنگ ویندوز explorer از task manejer استفاده می شود اما در این صفحه از گزینه دیگر استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ اگر ویندوز شما هنگ کرد می توانید از explorer ویندوز این خطا را رفع کنید. 
برای انجام این کار در ویندوز 7 ، می توانید به منوی stsrt رفته و با فشردن کلیدهای ترکیبی ctrl +shift گزینه زیر نمایش داده خواهد شد که باید گزینه exit  explorer را بدانید 





اما در ویندوز 8 چون منوی start وجود ندارد  گزینه explorer exit به نوار وظیفه منتقل شده است کلید ctrl+shift  را نگه دارید و در فضای خالی نوار وظیفه راست کلید کنید تا گزینه explorer exit ظاهر شود .
 
 بعد از کلیک بر روی گزینه explorer exit لازم است windows explorer را فعال کنید، برای این کار باید با زدن كلیدهای  alt+ctrl+del این بخش را فعال کنید سپس از منوی file  گزینه run new task  و یا با زدن کلیدهای ترکیبی win +r عبارت explorer exit را تایپ کرده و enter را بزنید. 


لازم به یاد آوری است که ویندوز 8 فعلی منوی start  ندارد اما نسل بعدی یعنی windows blue دارای قابلیت های جدیدی از ویندوز 8 ، بویژه بازگشت منوی stsrt است./ح

 

پسر باعلی بازدید : 15 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

سیستم عامل های آندروید و سیمبیان و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور می کنیم.

لوله کشی آب - آندروید


بازی های فکری همیشه دارای محبوبیت بالایی بوده اند و در کنار آن می توانیم به علاقه برخی به لوله کشی و کارهای صنعتی نیز اشاره کنیم. این بازی سرگمی خاص و جالبی برای این دو گروه ها است. در این بازی شما باید لوله ها را طوری جایگذاری کنید که آب از شیر مورد نظر خارج شود. 

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

شهرسازی - سیمبیان


بازی بسیار محبوب Little Big City برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… است. شما در این بازی باید شهر را مدیریت کرده و آن را گسترش دهید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکل مواجه نخواهید شد. در این بازی شما می توانید خودتان را به یک شهردار محبوب و با تدبیر تبدیل کنید.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

پنگوئن های شیطون - ویندوزفون 


در این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است شما باید پنگوئن ها را به دورترین نقطه درون نقشه پرتاب کنید. در میان مسیر البته موانعی وجود دارد که جلوی راه شما را می گیرد و باید از این موانع با سرعت عمل و هوشیاری عبور کنید. این بازی به صورت اورجینال در سایت قرار گرفته است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

مکعب روبیک - پاکت پی سی



یکی از بازی های جذاب موبایل و ابزار های فیزیکی بازی های فکری مکعب رنگی می باشد. در نگاه اول چیدمان رنگی این مکعب بسیار ساده به نظر می رسد ولی هنگامی که شروع به بازی کنید نظر شما عوض خواهد شد. این بازی پاکت پی سی مناسب و سرگرم کننده است که شما را جذب خود می کند. و هم اکنون توسط سایت دانلود ها برای شما تهیه و تدارک دیده شده است.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید

 

پسر باعلی بازدید : 24 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

در این گزارش شما را با تفاوت های ویندوزهای 64 بیتی و 32 بیتی آشنا می کنیم.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، یکی از بارزترین تفاوت های ویندوزهای 64 بیتی نسبت به نوع 32 بیتی آن این است که در ویندوزهای 64 بیتی می توانید حجم بیشتری از اطلاعات را پردازش کنید تا بتوانید کارهای سنگینی را انجام دهید.
میزان رم مورد نیاز:

 اگر از یک سیستم 32 بیتی دارید می توانید از رم 4 گیگا بایت استفاده کنید که البته این مقدار هیچ وقت در ویندوز XP استفاده نمی شود.
 اما دانستن این نکته نیز جالب است که در سیستم 64 بیتی هیچ محدودیتی برای استفاده از رم وجود ندارد.
 ویندوز من 64 بیتی است یا 32 بیتی؟
ویندوز های قدیمی تر از XP حتما 32 بیتی هستند اما اگر از ویندوز XP ویندوز سرور استفاده می کنید می توانید  از منوی START گزینه RUN  را انتخاب کنید و در کادر مربوط عبارت DXDIAG.را تایپ کنید در پنجره باز شده و  در مقابل عبارت operating system میزان 64 یا 32 بیتی بودن سیستم شما نوشته شده است.
 در مورد ویندوز7 می توانید با کلیک راست روی my computer و انتخاب گزینه properties در قسمت system type ، 32 یا 64 بیتی بودن ویندوز خود را مشخص کنید.
آیا درایو مناسب برای ویندوز 64 بیتی را دارم؟
بهترین کار برای اینکه متوجه شوید درایو مورد نظر را دارید یا نه استفاده از سایت سازنده قطعه سخت افزاری استT همچنین شرکت مایکروسافت برنامه بسیار کوچک برای ویندوز 7 با عنوان windows7 upgrade advisor را معرفی کرده است که می توانید با دانلود آن را سایت مایکروسافت متوجه شوید که آیا کامپیوتر شما برای نصب ویندوز 64 بیتی شرایط لازم را دارد یا نه!
سرعت اجرای برنامه ها در ویندوز 64 بیتی یا 32 بیتی؟
به طور کلی سرعت اجرای برنامه های 32 بیتی در ویندوز 64 بیتی کمتر است چرا که از یک برنامه واسط به نام wow64 استفاده می کنید اما با داشتن  یک رم بالا سرعت شما هم بیشتر می شود.
 آیا برنامه های 32 بیتی در ویندوز 64 بیتی اجرا میشود؟
پاسخ این سوال مثبت است چرا که نرم افزار wow64 این کار را برای شما انجام می دهد wow64  یک نرم افزار شبیه ساز است که برنامه های 2 بیتی را اگر دارای فاکتورهای مورد نیاز wow64 باشند در ویندوز 64 بیت هم اجرا می کند.

 

پسر باعلی بازدید : 26 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

دستگاه Scentec گجت کوچک است که به آیفون متصل می شود و می تواند با ایمل و پیامک داخل گوشی ارتباط برقرار کند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، با ارسال پیامک های خاصی به دارنده گوشی اين گجت فعال می شود و بوی مرتبط با آن پیامک را در هوا پخش می کند.
گفته می شود، این گجت برای بازی ها قابل استفاده است و این گجت حس و هیجان بیشتری ایجاد می کند و کمک می کند تا از بازی بیشترین لذت را ببریم.
این گجت نسبت به حرف ها و کلمه های داخل پیامک واکنش نشان می دهد و در هوا بو پخش می کند تا جاییکه حتی بدون آنکه نگاهی به صفحه موبایل خود بیاندازید متوجه شوید آن اس ام اس را چه کسی ارسال کرده است./ح

 

پسر باعلی بازدید : 33 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

جدول قیمت سکه و ارز

نوع سکه

سه شنبه-قیمت (تومان)

دوشنبه- قیمت (تومان)

سکه‌تمام‌طرح‌جدید

1252000

1230000

سکه‌تمام‌طرح‌قدیم

1225000

1210000

نیم سکه

665000

665000

ربع سکه

415000

415000

1 گرمی

285000

285000

هرگرم‌طلای18عیار

117700

117000

نوع ارز



دلار آمریکا

3480

3460

یورو

4620

4620

پوند انگلیس

5430

5440

درهم امارات

950

950

 

 

پسر باعلی بازدید : 21 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

مقدمه:

همیشه در دنیا دو نوع دعوت وجود دارد، از یک سو دعوت به خوبیها و صلاح توسط تمامی پیامبران، کتب آسمانی، عقل و فطرت آدمی و از طرف دیگر دعوت به شر و فساد توسط شیاطین و نفس اماره آدمی قرار دارند و هر دو جبهه انسان را به سوی خود می‌خوانند و انسان چون موجودی مختار است با اختیار خویش می‌تواند هر یک از این راهها را برگزیند.اما یک سئوال اساسی وجود دارد و آن اینکه ما شناختی هر چند مختصر، از خدا داریم ولی شیطان کیست؟ آیا واقعیت دارد یا نه یک موجود خیالی است و هر کس شیطان خود می‌باشد و به بیان خیلی ساده‌تر اصلا موجودی به این نوع در دنیا وجود ندارد و اگر وجود دارد چرا از درگاه الهی رانده شد؟ قبل از رانده شدن کجا زندگی می‌کرد و چه مقامی داشت؟

از قدیم الایام ، افسانه شیطان ، همواره انسانها را در دنیایى از وحشت و ابهام فرو برده بود و هم چنان ادامه دارد.

مى گویند: بچه هاى بازى گوش و نافرمان و زیرک شیطان اند، افراد منحرف را شیطان اغوا کرده ، هر کار بد فرجامى از وسوسه هاى شیطان است و در هر کار بدشگونى شیطان دست دارد.

مى گویند: شیطان در همه جا هست ، اعوان و انصارش در همه جا وجود دارند، او با همه مردم کار دارد، در برابر همه قد علم مى کند، هر انسانى را به بهانه اى فریب مى دهد و دام هاى گوناگون در اختیار دارد.

شیطان در ذهن بچه ها عامل وحشت و ترس و وسیله اى براى رام کردن و ترسانیدن آنان است . قصه نویسان ، براى سرگرمى کودکان از شیطان یک موجود خیالى ساخته و از نخستین سال هاى زندگى ، یک شبح وحشتناک و یک قدرت اسرارآمیز در ذهنشان مى آفرینند.

مى گویند: براى بزرگ سالان ، شیطان عامل فریب و گناه است ، انسان را به معصیت وا مى دارد، تمایلات نفسانى را بیدار مى کند، موجب سقوط و لغزش انسان مى شود، خواسته ها نامشروع را پدید مى آورد، باعث تجاوز و تعدى مى گردد، شهوات ویران گر را تحریک مى کند، خشم و غضب را شعله ور مى سازد، مصیبت و رنج مى آفریند، آدمى را به تباهى و فساد مى کشاند، لجاجت و خودسرى را رونق مى دهد.

و نیز: تمامى این صفات از شیطان و کار او است ، انسان از روى ندامت با فریادى بلند مى گوید: نفرین بر شیطان ، لعنت خدا و ملائکه بر او باد، این شیوه از زمان حضرت آدم علیه السلام معمول بوده که شیطان را مسئول هر کارى و عصیانى مى دانسته اند.

در تعریف او گفته اند: شیطان ، قدرتى است نابکار و بسیار بدکردار، نیرو و روحى است پلید و سرکش و طغیان گر؛ حقیقت مطلب این است که شیطان ، اسم خاص نیست تا بر موجودى معین و مشخص دلالت کند و وجود مستقلى ندارد، اسمى است بى نشان ؛ مانند سیمرغ که وجود خارجى ندارد و هیچ نام و نشانى براى او نیست ، اغلب جاها که نام شیطان برده مى شود مراد همان ابلیس است که از دستورهاى خداوند سرپیچى و تکبر کرد.

شیطان و طرف دارانش در طول تاریخ در مقابل نیکان و نیک سیرتان قرار داشته اند و خواهند داشت

 

پسر باعلی بازدید : 28 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

اعوذبالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

معجزه*معجزه*معجزه

طبق فرمايشات امام زمان عليه السلام رئيس جمهور اينده ايران اقاي ولايتي است. و شركت شما در اين نمايش مضحك، هيچ گونه فايده اي نداشته و فقط بار گناهان خود را سنگينتر ميكنيد.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
تنها نماينده رسمي حضرت ولي عصر عليه السلام در فيس بوك


پسر باعلی بازدید : 17 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

شرایط جدید معافیت کفالت 

۱ – حداقل سن برای بهره مندی از معافیت کفالت پدر چند سال است؟

حداقل ۵۹ سال تمام و بالاتر

۲ – آیا تنها مراقب می تواند از معافیت کفالت بهره مند گردد؟
بلی، مشروط بر آنکه غیبت نداشته باشد

۳ – منظور از تنها مراقب چیست؟
تنها فرزند یا نوه ذکور بالای ۱۸ سال است

۴ – آیا‌برادران زیر ۱۸ سال مانع رسیدگی برای بهره مندی از معافیت کفالت هستند؟
خیر

۵ – آیا برادران بالای ۱۸ سال که بیمار هستند مانعی برای رسیدگی کفالت ایجاد می کنند؟
در صورت تائید شورای پزشکی مبنی بر بیماری و قادر به سرپرست نبودن از مکفول مانعی نخواهد داشت

۶ – آیا پدر زیر ۵۹ سال که بیمار باشد در قواره معافیت کفالت قرار میگیرد؟
بلی، مشروط بر آنکه در شورای پزشکی رای نیاز به مراقب اخذ نماید

۷ – آیا یگانه مراقب و تنها فرزند ذکور بالای ۱۸ سال مادر فاقد شوهر میتواند از معافیت کفالت بهره مند گردد؟
بلی، مشروط بر آنکه وارد مرحله غیبت نشده باشد

۸ – ورود به مرحله غیبت از چه زمانی محاسبه می گردد؟
از موعد اعزام قانونی برای خدمت که در دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی مشخص شده است

۹ – ملاک محاسبه غیبت برای رسیدگی به ادعای معافیت از چه تاریخهایی در نظر گرفته میشود؟
از تاریخ ورود سن پدر به ۵۹ سال تمام، تاریخ فوت پدر، تاریخ طلاق مادر.

۱۰ – آیا اگر پدر مشمول زندانی باشد تنها فرزند ذکور بالای ۱۸ سال میتواند برای بهره مندی از افراد خانواده اقدام نماید؟
بلی مشروط بر آنکه حداقل یکسال تمام به خاتمه حبس قطعی پدر باقی مانده باشد و مشمول هم غیبت نداشته باشد.

۱۱ – آیا یگانه مراقب برادر و خواهر صغیر (زیر ۱۸ سال) که پدرشان فوت کرده باشد می تواند درخواست معافیت کفالت نماید؟
بلی مشروط به نداشتن غیبت.

۱۲ – آیا برادران ناتنی مانع رسیدگی از کفالت صغار میشوند؟
خیر.

۱۳ – آیا یگانه مراقب خواهر مجرد فاقد پدر در قواره معافیت کفالت قرار میگیرد؟
بلی مشروط به نداشتن غیبت.

۱۴ – منظور از مجرد بودن خواهر چیست؟
یعنی خواهری که از سن ۱۸ سالگی تا ۲۴ سالگی به عقد کسی در نیامده و مجرد باقیمانده باشد و همچنین پدر مشمول در قید حیات نباشد ضمناً بعد از ۲۴ سال هم به استناد مصوبه ستاد کل در صورت بقاء شرایط می تواند از معافیت استفاده نماید.

۱۵ – آیا خواهری که طلاق گرفته باشد در قواره رسیدگی خواهر مجرد قرار میگیرد؟
خیر، بعنوان خواهر مطلقه محسوب میگردد و در قواره قرار نمی گیرد.

۱۶ – آیا برادران ناتنی مانع از رسیدگی خواهر مجرد میشوند؟
بلی

۱۷- آیا یگانه مراقب برادر یا خواهر بیمار فاقد پدر و همسر و فرزند در قواره معافیت کفالت قرار میگرند؟
بلی، مشروط به نداشتن غیبت.

۱۸ – آیا تنها مراقب و نوه ذکور بالای ۱۸ سال جد و جده میتواند درخواست رسیدگی نماید؟
بلی، مشروط براینکه جد و جده فاقد فرزند باشند (فرزندان فوت کرده باشند) در خصوص جده نیز فاقد همسر باشد.

۱۹ – آیا در حین تحصیل میتوان درخواست معافیت کفالت نمود؟
بله، مشروط بر اینکه دارنده معافیت تحصیلی باشند.

۲۰ – بمنظور صحت یگانه مراقب بودن مشمول گواهان چه کسانی هستند؟
سه نفر از بستگان نسبی و سببی بایستی گواهی یا تائید نمایند.

۲۱ – برای کسانی که با ارتکاب به اعمالی چون جعل شناسنامه ، مهر ، امضاء ، کارت پایان خدمت ،‌کارت معافیت ،‌استفاده از شناسنامه دیگران ، اعمال نفوذ ، شهادت کذب ، گواهی خلاف واقع ،‌کتمان داشتن حقیقت ،‌اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند چه مجازاتی در نظر گرفته می شود؟
مطابق ماده ۶۰ قانون به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرائط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا پنج سال محکوم میشوند.

 

پسر باعلی بازدید : 313 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

»» در این حالت با داشتن شرایط مختلفی می توان اقدام نمود که چند نمونه رایج از آنها در زیر می آید :

1) معدل لیسانس بالای 17 + یک مقاله معتبر + اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

2) معدل لیسانس بالای 16 + فوق لیسانس بالای 17 + یک مقاله معتبر + نامه معرفی استاد

( البته اگر معدل کمتر از این مقادیر نیز باشد ، با شرط تحصیل در برخی از رشته ها و دانشگاه ها ضریبی از 1.01 تا 1.06 تعلق می گیرد تا معدل موثر حساب گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر از ضریب موثر دانشگاه های مختلف به بنیاد ملی نخبگان واقع در شهر خود مراجعه نمایید. )

3) اطلاعات سایر شرایط مثل اختراع و . . . را می توانید از سایت بنیاد ملی نخبگان کسب کنید.

»» روال کار در این حالت اینگونه است که فرد به بنیاد ملی نخبگان در شهر خود مراجعه کرده و در صورت احراز شرایط ، بنیاد برای وی تشکیل پرونده می دهد و او را به یکی از سازمانهای نظامی زیرمجموعه معرفی می کند. البته این پروسه اداری ممکن است حتی 3-4 ماه هم به طول بیانجامد . پس از مشخص شدن سازمان مربوطه و تعریف پروژه، فرد می تواند خدمت سربازی خود را از طریق "انجام پروژه ای به طول حدودا 10 ماه" + "دوره آموزشی سربازی حدودا 45 روزه" به انجام برساند . در این حالت فرد در انتخاب سازمان مورد نظر و پروژه اختیارات چندانی ندارد و تابع بنیاد است.

»» لازم به ذکر است که دوره های آموزشی 45 روزه فقط 2 بار در سال و در ماههای تیر و دی قابل انجام است. بنا به توافق بنیاد ، می توان این دوره را قبل ، بعد ، و یا حتی در حین انجام پروژه گذراند. 

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
دانلود نرم افزار های کاربردی سخت افزار و نرم افزار و میان افزار طراحی وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
  • http://www.wblug.com/ (36)
  • راهنمای تصویری نصب وردپرس روی هاست (21)
  • هاست رایگان گذروب (39)
  • سایت ایکس زد ان : هاست رایگان (14)
  • آرمان وب : دامنه هاست رایگان (204)
  • http://roozgozar.com/ (27)
  • http://movable-type.ir/ (53)
  • سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قم (25)
  • Get a Free .TK Domain Name (22)
  • http://topblogin.com/ (59)
  • http://www.pcdigital.ir/ (35)
  • http://www.tempworld.ir/ (29)
  • ثبت دامنه tkبه صورت کاملا رایگان (46)
  • http://www.iran-night.ir/ (42)
  • http://skin93.com/ (20)
  • دایرکتوری شرک های طراح وب (23)
  • سیستم مدیریت محتوای دنا فارسی (23)
  • سیستم مدیریت محتواي DRUPAL (39)
  • سیستم مدیریت محتوای آریابان فارسی (28)
  • سیستم مدیریت محتوای یکتاوب فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای فرید فارسی (56)
  • سیستم مدیریت محتوای زیکولا فارسی (22)
  • سیستم مدیریت محتوای واشیا فارسی (43)
  • سيستم مديريت محتواي وب سايت بان (33)
  • سیستم مدیریت محتوای سمپا فارسی (28)
  • سیستم مدیریت محتوای پایا فارسی (81)
  • سیستم مدیریت محتوای راش فارسی (31)
  • سیستم مدیریت محتوای جوملا فارسی (51)
  • سیستم مدیریت محتوای ژیرو فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای پرشین فارسی (35)
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس فارسی (37)
  • سیستم مدیریت محتوای نیوک فارسی (95)
  • سیستم مدیریت محتوای پارس فارسی (36)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 525
  • بازدید کلی : 13,012
  • کدهای اختصاصی

    استاد الهیات
















    استاد الهیات








    *********************

    **********************