loading...
شعیب

پسر باعلی بازدید : 29 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

اظهارات قالیباف در جمع نیروهای بسیج تكذیب شد

 

انتشار خبر كذب در یكی از سایت های اینترنتی ، جنجال های رسانه ای زیادی را در شبكه های اجتماعی به وجود آورد. اخبار رسیده حاكی از آن است انتشار این خبر با هدایت و حمایت برخی از نیروهای سابق فعال در بدنه دولت تدوین و از طریق برخی خبرنگاران یك سایت اینترنتی ، به عنوان خبر موثق درج شده است.

به گزارش نیمروز به نقل از سرزندگی ، ساعاتی پیش سایت خبری كلمه ، كه مدعی حمایت از جریان جنبش سبز است گزارشی از اظهارات منتسب به محمد باقر قالیباف را منتشر كرد كه در آن شهردار تهران در جمع بسیجیان به بیان خاطرات خود در جریان درگیری های كوی دانشگاه پرداخته بود. این گزارش بلافاصله توسط برخی چهره های فعال رسانه‌ای منتقد و مخالف نظام ، بازنشر شد و انتقادات زیادی را نسبت به شهردار تهران باعث شد.

اما بررسی خبرنگاران سایت سرزندگی نشان داد كه این خبر و جزییات بیان شده در آن غیرواقعی بوده و منبع آن ، خبری بوده كه توسط برخی عوامل سابق فعال در دنه دولت و حامیان آن ها به سایت كلمه تحویل داده شده است و این سایت نیز بدون انجام بررسی های دقیق رسانه‌ای اقدام به انتشار آن كرده است.

بر همین اساس یك منبع آگاه در ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف اعلام كرد كه طی ساعات آینده فایل صوتی دیدار وی و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف را منتشر خواهند كرد تا جزییات اظهارات دكتر قالیباف درباره حادثه كوی دانشگاه به اطلاع مردم برسد. این منبع آگاه همچنین تاكید كرد كه بر اساس تعاریف حرفه ای سایت خبری كلمه بایستی فایل صوتی مربوط به این اظهارات را منتشر و یا منبع خبر را معرفی كنند.

اخبار تكمیلی متعاقباً ارسال می شود.

پسر باعلی بازدید : 10 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

نگرانی آیت الله مكارم از عواقب رد صلاحیت ها

 

آیت‌الله ناصر مكارم‌شیرازی امروز در جلسه درس خارج فقه خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینكه ماه مبارك رجب دارای 10 روز تاریخی است تصریح كرد: برخی از این روزها ایام ولادت و جشن و برخی دیگر ایام سوگواری و عزاداری است.

به گزارش نیمروز به نقل از فارس، وی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) به بیان حدیثی از این امام همام پرداخت و بیان كرد: امام هادی می‌فرمایند اگر همه مردم مسیری انتخاب كنند ولی ببیند یك نفر كه بندگی خدا می‌كند مسیر  دیگری را در پیش بگیرد من در آن مسیری می‌روم كه آن فرد طی می‌كند.

این مرجع تقلید بیان كرد: هنگامی كه پیامبر در محیط مكه قیام كرد علی(ع) به عنوان نخستین مرد و حضرت خدیجه(س) به عنوان نخستین زن به ایشان ایمان آوردند در شرایطی كه محیط آن روز مملو از جمعیت كافر بود.

وی تصریح كرد: اگر جوان با ایمان در محیطی آلوده وارد شد نباید مسیر خود را عوض كند و باید ایمان خود را حفظ كرده و از اكثریت فاسد تبعیت نكند.

آیت الله مكارم شیرازی یادآور شد: در زمان ما برخی برنامه‌ها و جلسات برای جوانان پیدا می‌شود ولی منطق اسلام این است كه مسلمان دنبال حق برود ولو اینكه تنهای تنها باشد.

وی با اشاره به زمانی كه امام خمینی(ره) نهضت خود را علیه رژیم طاغوت آغاز كردند بیان كرد: می‌گفتند كه شما با این نفرات كم می‌خواهید با شاهی مبارزه كنید كه آمریكا پشت آنها است و امام گوش به این سخنان نداد و به توصیه جدش عمل كرد و بالاخره دیدیم به نتیجه مهم و بی‌سابقه یعنی تشكیل حكومت اسلامی بر اساس مكتب اهل بیت رسید.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مهم انتخابات و تبلیغات انتخاباتی اشاره كرد و یادآور شد:‌ این پرسش مطرح است كه آیا تبلیغات انتخاباتی باید وجود داشته باشد، مردم باید افراد را بشناسند و بتوانند اصلح را انتخاب كنند و تبلیغات به این دلیل است كه افراد به صورت صحیح معرفی شوند.

وی با اشاره به اینكه تبلیغات انتخاباتی غربی هر وسیله‌ای را مباح می‌داند یادآور شد: تبلیغات انتخاباتی در عین اینكه برای شناخت و انتخاب مردم ضرورت دارد و مردم شایستگی‌ها، اهداف و برنامه‌ها را می‌فهمند ولی آسیب‌هایی نیز به دنبال دارد.

آیت الله مكارم شیرازی با اشاره به شش آسیب تبلیغات انتخاباتی تصریح كرد: آسیب نخست تخریب دیگران است و كاندیداها برای پیشرفت سعی می‌كنند دیگران را از طریق غیبت، تهمت و اهانت تحقیر كنند.

وی گفت: خیال می‌كنند كه تخریب دیگران موجب پیشرفت آنها می‌شود در حالی كه مردم هوشیار هستند و اگر كسی از این مسیر باطل وارد شود در می‌یابند كه آدم درستی نیست كه دست به تهمت، غیبت و دروغ می‌زند تا خودش را بزرگ كند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینكه دومین آسیب چیزی را بر خلاف واقع نشان دادن است گفت: نباید وعده‌های دروغی داد و گفت در سیاست داخلی، ‌اقتصاد، سیاست خارجی و...چنین و چنان می‌كنم و این كار گناه كبیره و حرام بوده و باعث می‌شود تبلیغات اسلامی به تبلیغات غیراسلامی تبدیل شود. برادرانی كه در مسیر انتخابات هستند هم خودشان و هم ستادهای تبلیغاتی آنها از این مسیر بپرهیزند.

وی با بیان اینكه آسیب سوم اسراف است بیان داشت: خرج‌های تبلیغاتی بسیار سنگین می‌كنند علاوه بر اینكه اسراف گناه است مردم سئوال می‌كنند این پول‌ها از كجا آمده است؟ آیا با زد و بند ثروتمندان تنور انتخاباتی را داغ كرده و در صورتی كه رای آوردند امتیازات لازم را به آنها می‌دهند و یا پول‌ها را از طریق حرام به دست آورده و برای چنین موقعی انباشته كرده‌اند.

آیت الله مكارم شیرازی با بیان اینكه غلو آسیب دیگری است كه در تبلیغات انتخاباتی وجود دارد تاكید كرد: می‌گویند مثل فلان كس در دنیا پیدا نمی‌شود و از نظر تقوا و ارتباط با امام زمان بی‌نظیر است، این افراط‌ها و غلو‌ها گناه كبیره است.

وی بیان كرد: باید در همان حد كه افراد لیاقت، استعداد و توانایی دارند تبلیغات كنند و مردم به افراد خالص و مخلص رای می‌دهند ممكن است عده‌ای گول این حرف‌ها را بخورند ولی عموم مردم این مسائل را به درستی درك می‌كنند.

این مرجع تقلید گفت: پنجمین آسیب این است كه برای تأمین آینده خود نسبت به جامعه اسلامی سیاه نمایی كرده و به این وسیله برای خود نردبانی از پیشرفت بسازد.

وی اظهار كرد: در جامعه امروز نقاط مثبت و منفی وجود دارد و نقاط مثبت را تقویت كرده و نقاط منفی را رفع كرد، اگر كسی برای پیشرفت خودش در آینده تخم یاس در جامعه بپاشد مرتكب گناه كبیره شده است.

آیت‌الله مكارم شیرازی با اشاره به ششمین آسیب تبلیغات انتخاباتی تصریح كرد: شكست قانون گناه كبیره است و در حكومت اسلامی قوانین احترام شرعی دارند و قوانین از شورای نگهبان رنگ اسلامی گرفته و اگر غیراسلامی باشد جلوی آن گرفته می‌شود؛ وقتی قانونی تصویب شد این قانون احترام حكم شرعی دارد و نباید نسبت به آن مخالفت داشت.

وی ادامه داد: شكستن قانون‌هایی كه مسیر صحیح را طی كرده و جنبه مشروعیت به خود گرفته است درست نیست و نباید در برابر این قانون نق زده و چانه زد.

استاد حوزه علمیه قم بیان كرد: بیم این دارم كه برخی از كاندیداها كه جامع الشرایط نباشند و صلاحیت آنها تایید نشود شروع به سم‌پاشی بر ضد نهادهای قانونی كنند؛ این مسئله درست نیست كه اگر هر چیزی خلاف میل من بود با آن مخالفت كنم این قانون گرایی نیست.

وی یادآور شد: اگر این شش آسیب در تبلیغات نباشد شاهد شرایط نورانی و روحانی در انتخابات خواهیم بود و عنایت خداوند شامل حال ما می‌شود و اگر رعایت نشد مطمئن باشید عنایات الهی گرفته خواهد شد.

پسر باعلی بازدید : 35 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پاسخ خاص احمدی‌نژاد به سؤالی درباره رد صلاحیت مشایی

 

به گزارش نیمروز به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینكه توصیه شما به شورای نگهبان چیست، گفت: همه سلایق در انتخابات حضور داشته باشند تا ملت بتوانند انتخاب خود را انجام دهند.

وی همچنین درباره حماسه سیاسی در سال جاری گفت: به نظر من انتخابات یك فرصت همگانی برای هم‌افزایی حركت ملت است. انتخابات می‌تواند زمینه‌ای برای یك حماسه سیاسی بزرگ در كشور باشد.

احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش كه چه توصیه ای برای داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دارید گفت: توصیه من تقویت همبستگی ملی، تفاهم و هم افزایی برای پیشرفت كشور است.

وی با بیان اینكه این ادبیات انقلاب و ایران است افزود: همه باید كمك كنیم كه یك مرتبه بالاتر برویم.

رئیس‌جمهور با بیان اینكه صدا و سیما حركت وسیعی را برای تخریب دولت آغاز كرده است، گفت: بالاخره رابطه ملت و دولت رابطه‌ای مشخص و شفاف است و هیچ كس نمی‌تواند آن را تخریب كند.

همچنین رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال كه واكنش شما در صورت عدم احراز صلاحیت مشایی از سوی شورای نگهبان چیست؟ گفت: ‌امروز چقدر هوا خوب است و به نظرم یكی از بهترین روزهای بهاری است.


(1 امتیاز مثبت) (2 امتیاز منفی)
پسر باعلی بازدید : 9 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

به گزارش نیمروز،جواد كریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، از امضای نامه‌ای توسط نزدیك به 100 نفر از نمایندگان مجلس و ارائه آن به آیت‌الله یزدی كه از فقهای شورای نگهبان است خبر داد. 

وی گفت: این نامه قریب 100 امضاء از نمایندگان مجلس را داراست و البته امضاهای آن در حال افزایش است، با نامه قبلی نمایندگان كه در اعتراض به مواضع هاشمی رفسنجانی در مقابله با ولایت فقیه و مخالفت با عنصر مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بود ، شب گذشته توسط یكی از نمایندگان مجلس از طریق دبیرخانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به آیت‌الله یزدی تقدیم شد.

وی افزود: نمایندگان مجلس دغدغه زیادی دارند كه مجاهدت مظلومانه مقام معظم رهبری و امت مظلوم در برابر فتنه 88 كه تجلی این مظلومیت در خطبه‌های نماز جمعه آن زمان مقام معظم رهبری است، از بین برود و بار دیگر فتنه‌گران دین‌گریز و ولایت‌گریز می‌خواهند امام مسلمین و ولی فقیه و امت مظلوم را دست‌بسته تحویل آمریكا بدهند.

كریمی‌قدوسی خاطرنشان كرد: در این نامه ضمن حمایت و پشتیبانی از ركن ركین شورای نگهبان، نمایندگان مجلس استمداد دارند كه به داد ملت و مظلومان و مومنین و ایثارگران و حافظان كشور و اسلام برسند و مقابل یك خسارت عظیم به انقلاب و اسلام را در این نقطه عطف تاریخ انقلاب بگیرند.

وی تاكید كرد: خواست نمایندگان امروز همان خواسته ملت مظلوم ایران در دفاع از ارزشهاست.

كریمی‌قدوسی در ادامه تصریح كرد: در این نامه، نمایندگان مجلس از شورای نگهبان استمداد طلبیدند تا نسبت به اعمال حقوق ملت و اسلام و جمهوری اسلامی ایران در رد صلاحیت سران فتنه و همچنین افراد منتسب به جریان انحرافی با توكل به خداوند همچون گذشته حقوق ملت و اسلام را اعمال كنند و نسبت به رد صلاحیت این افراد در جایگاه ریاست جمهوری اقدام كنند.

نماینده مشهد در مجلس گفت: نامه مذكور به علاوه نامه‌ای كه 150 نفر از نمایندگان در اعتراض به مواضع هاشمی رفسنجانی امضا كرده بودند، تقدیم آیت‌الله یزدی از فقهای شورای نگهبان شد، حدود 10 نفر از نمایندگان، امضای خود را از اعتراض به هاشمی پس گرفتند اما 12 نماینده جدیداً آن را امضا كردند و الان نزدیك به 158 نفر در نامه اعتراض به هاشمی امضاء نمایندگان وجود دارد.

متن نامه نمایندگان به دبیر شورای نگهبان و سایر اعضای این شورا كه نزدیك به 100 امضاء ذیل آن وجود دارد، به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

محضر مبارك دبیر محترم شورای نگهبان و اعضای محترم؛فقها و حقوق‌دان‌ها (دامت‌افاضاتهم)

سلام علیكم؛

ما جمعی از نمایندگان، تذكری به نظرمان رسید كه به حكم قرآن كریم(و ذكر فان الذكری تنفع المومنین) خدمت اساتید و بزرگان خود عرض می‌كنیم.

شورای نگهبان نهادی مبارك است كه در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است كه همواره حافظ قانون اساسی و احكام اسلامی است و مهمترین سد نفوذ در برابر اجانب در جمهوری اسلامی ایران بوده است.

رفتار عدالت‌مندانه و به دور از مصلحت اندیشی‌های زودگذر نه تنها از صلابت و مشروعیت شورای نگهبان نكاسته بلكه همواره آن را در قلوب مومنین و انقلابیون و ملت ایران تحكیم نموده است.

اینك شركت بعضی از كاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بار دیگر آزمایش بزرگی را در پیش راه شورای نگهبان گذاشته است كه مطمئن هستیم با درایت، شورای نگهبان در امتحان و آزمون پیروز می‌شود و انشاا... امانت مدیریت اجرایی انقلاب اسلامی به فرد شایسته‌ای واگذار شود.

البته مشروط به اینكه همه موارد زیر مورد توجه قرار بگیرد:

نقش بعضی از كسانی كه ثبت‌نام كرده‌اند و فرزندانشان در مدیریت فتنه و انسجام بخشیدن به سران فتنه و هماهنگ نمودن آنها بر هیچكس پوشیده نیست.

نامه سرگشاده تحریك‌آمیزی كه به شعله آتشفشان دامن زد، اصرار وی بر ابطال انتخابات كه خواست اتحاد استكبار جهانی بود، كلید فتنه با طرح انتخابات آزاد ، پشتوانه شدن برای ضد انقلاب كه در آخرین نماز جمعه‌اش تجلی كرد و نپذیرفتن صحه شورای نگهبان بر انتخابات دوره دهم همه حاكی از این است كه نمی‌تواند مسئولیت بزرگی چون ریاست جمهوری كه امانت الهی و ثمره خون هزاران شهید است، به عهده وی سپرده شود، خصوصاً با مشكلات سنگین اجرایی و كهولت سن نامبرده بیم‌آن می‌رود كه كار از دست وی خارج و به دست كارگزارانی بیافتد كه هیچگاه دل در گرو انقلاب نداشتند.

اگر مواضع اخیر ایشان در مورد فلسطین و ولایت فقیه را هم در نظر بگیرید، عدول ایشان از اندیشه ناب امام خمینی، دلیلی دیگر بر مدعای ما است.

امروز شورای نگهبان در یك نقطه عطف تاریخی قرار گرفته است.

از طرفی دیگر حلقه انحرافی نیز برای تسخیر بالاترین دژ اجرایی كشور خیز برداشته‌اند، كسانی كه با ایجاد ائتلاف در گفتمان انقلاب اسلامی خیانت بزرگی به مردم كرده‌اند كه از آنها با شعار ارزشها و ولایت استقبال نمودند.

همان‌ها كه تلاش كردند ملی‌گرایی را جانشین اسلام گرایی نمایند، ابتذال گرایی را جانشین ارزشمداری كردند و حزب‌الله را از خود راندند و فاسدان و لیبرال‌ها را دور خود جمع كردند،آنهایی كه سعی كردند با طرح مسائلی چون انسان كامل در مقابل ولایت بایستند و دهها خیانت را نمودند.

جا دارد كه شورای نگهبان مانند گذشته راه‌ را بر منحرفین سد نماید.

 

پسر باعلی بازدید : 70 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

 

مجتبی ذوالنور گفت: آقای احمدی‌نژاد پیچیده عمل می‌كند و اعمال و رفتار ایشان قابل پیش‌بینی نیست و هر روز ممكن است كار جدیدی از ایشان سر زند.

به گزارش نیمروز به نقل ا زآریا وی مدعی شده احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای به عقب افتادن انتخابات تماس داشته و افزوده است: اینجا است كه جنگ زرگری وی كه تاكنون با هاشمی مطرح بوده فراموش شده و دو جریان به ظاهر متضاد برای هدف مشترك به وحدت می‌رسند. 

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اذعان بر احتمال بروز بداخلاقی‌هایی از سوی احمدی‌نژاد در صورت عدم تأیید صلاحیت مشایی عنوان كرد: ممكن است وی با عزل تعدادی وزیر بخواهد دولت را از نصاب قانونی انداخته و یا حتی به استعفا روی آورد.


(1 امتیاز مثبت) (4 امتیاز منفی)
پسر باعلی بازدید : 37 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کد خبر : 19956 زمان انتشار : 25 اردیبهشت 1392 - 8:54    چاپ  ذخیره  ارسال به دوستان

 

افشا‌گری‌های احمدزاده كرمانی ادامه دارد

ی!

 

معاون سابق رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات حلقه انحرافی گفت: این افراد می‌خواستند با رمل و اسطرلاب كشور را اداره‌ كنند؛حتی یك بار گفتند از آسمان خبر رسیده كه فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا(ع) در كربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل كردند!

به گزارش نیمروز به نقل از فارس، روح‌الله احمدزاده‌كرمانی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی كه با تلاش بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، شركت كرد.

وی در پاسخ به پرسش یكی از دانشجویان مبنی بر اینكه چرا رئیس جمهوری در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شركت نمی‌كند؟ و آیا وقتی حكم اعضای مجمع از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی صادر می‌شود،‌ عدم شركت در این جلسات به معنی مخالفت با حكم رهبری نیست، گفت: متاسفانه دولت نهم و دهم یك اشكال بزرگ داشت و آنهم این بود كه می‌گفتند فهم ما از قانون بیشتر از دیگران است.

معاون سابق رئیس‌جمهور و رئیس سابق میراث فرهنگی افزود: به طور قطع قانون بد به مراتب بهتر از بی‌قانونی است. متاسفانه این نگاه مشكلات بسیاری را برای كشور ایجاد كرد و مسئولان دولت خود را فراتر از قانون می‌دانستند و  می‌گفتند برخی از قوانین را اصلاً قبول نداریم.

* علت همراهی مشایی و هاشمی در زمان انتخابات را نمی‌فهمم

احمد‌زاده همچنین به حضور مشترك هاشمی و  رحیم مشایی در زمان ثبت‌نام انتخابات اشاره كرد و گفت: من نمی‌دانم چرا این دو باهم و هماهنگ در وزارت كشور حضور یافتند و ثبت‌نام كردند. من شباهت و هماهنگی این دو را نمی‌دانم و نمی‌فهمم. شاید این كار یك اقدام تاكتیكی و یا هماهنگی استراتژیكی بوده است. البته كسی كه شعار عدالت‌محوری می‌دهد، نمی‌تواند با این آقایان هماهنگ باشد و من همین نكته را درك نمی‌كنم.

وی در پاسخ به پرسش دانشجوی دیگری درباره اهداف جریان انحرافی نیز گفت: اول باید تاكید كرد كه انحراف جریان نیست و یك سری حاشیه‌هایی است كه در كنار دولت ایجاد شده. اینها كوچك‌تر از آن هستند كه بگوییم جریانی را تشكیل داده‌اند. من در ابتدا از كسانی بودم كه از احمدی‌نژاد حمایت كردم و در اداره كشور نیز به این دولت كمك كردم، اما در بسیاری از مسائل اشكال می‌گرفتم و در نهایت نیز به دلیل همین مشكلات از دولت جدا شدم. البته اختلاف من در دیدگاه‌ها بود.

* می‌خواستند با رمل و اسطرلاب كشور را اداره ‌كنند

استاندار سابق فارس افزود: در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب كشور را اداره ‌كنند و همین امر انحراف است. انحراف از همین نقطه آغاز می‌شود كه برخی‌‌ها خواب می‌بینند و بعد می‌گویند خواب‌ ما حجت است. برفرض خواب شما برای شما حجت باشد. برای من كه نیست. چه كسی گفته با خواب و جادو می‌توانید كشور را اداره كنید و انحراف همین است.

احمد‌زاده اظهار داشت: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یك بار گفتند از آسمان خبر رسیده كه فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در كربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل كردند. اینگونه كشور را اداره می‌كنند! اگر شما كشف شهودی داری، برای خودت است و حق نداری این نظر را در اداره كشور دخالت دهی. خواب و كشف شهودهای شما كه برای ما حجت نیست. اگر بیان این مطالب حجت تكفیر شما نباشد، حتماً حجتی برای رد صلاحیت‌ شما هست.

وی تاكید كرد: دولت مجموعه‌ای است كه باید با خرد جمعی اداره شود و عزل و نصب و تصمیم‌های كلان كشور را نمی‌توان براساس اخبار آسمانی كه برای شما می‌آید، اداره كرد. من بر اساس آموزه‌های دینی می‌گویم كه این حرف‌ها دكان‌باز كردن است‌ و همین حرف‌ها موجب شد كه علما و مراجع در مقابل این افراد موضع جدی و قاطع بگیرند.

* معاون رئیس‌جمهور این ممكلت به مولانا می‌گوید فیلسوف ترك!

احمد‌زاده در ادامه به بیان شعارهایی درباره مكتب ایران اشاره كرد و گفت: شما حتی از ایران هم چیزی نمی‌دانید و فقط شعار می‌دهید. این شعارهای شما هم انحرافی است. مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی كه پاسدار دین هستند، دلشان برای ایران نمی‌سوزد؟ احدی در این كشور نمی‌تواند ادعای ایران دوستی و ایران‌شناسی بیشتر از رهبری را داشته باشد.

وی بیان داشت: شمایی كه می‌گوید مكتب ایرانی، مكتب ایرانی همین اندازه را هم نمی‌دانید كه اوج تمدن ایرانی بعد از اسلام ایجاد شده است. معاون رئیس‌جمهور این مملكت می‌رود در تركیه و به حضرت مولانا كه ایرانی است،‌ در یك سخنرانی رسمی می‌گوید فیلسوف ترك! آیا مولانا یك خط شعر به زبان تركی دارد كه این حرف را می‌زنید؟ نمی‌دانید كه همین اظهارات شما را سندی برای مصادره مولانا می‌كنند؟‌

* حتی در دولت خاتمی هم به مراجع احترام می‌گذاشتند

این كاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این حرف‌ها را زدند تا اینكه مراجع در برابر آنها موضع گرفتند. بعد گفتند كه ما از مراجع و روحانیون مستقل هستیم. در دولت گفته شد كه به مراجع نیازی نداریم و این در حالی است كه حتی در دولت خاتمی هم احترام مراجع حفظ می‌شد.

احمدزاده گفت: من سوالاتی دارم و آنها را بیان می‌كنم. مهمترین سوال من این است كه این حرف‌ها چه سند و مدركی دارد؟ چه كسانی خاوری را فراری دادند؟ مگر شما نبودید كه شعار عدالت سردادید؟

* احمدی‌نژاد از منحرفان و جریان چپاول‌گری به دامان ملت بازگردد

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره سرنوشت دولت احمدی‌نژاد نیز گفت: ای كاش احمدی‌نژاد در همین مدت باقی مانده از جریان انحرافی و جریان چپاول‌گری به دامان ملت بازگردد. چراكه شخص احمدی‌نژاد ویژگی‌های مثبت زیادی داشته و دارد. حق را باید گفت. جهت‌گیری‌های اولیه دولت احمدی‌نژاد به سمت عدالت بود. شجاعت در تصمیم‌گیری به ویژه در پرونده هسته‌ای. برنامه‌هایی چون هدفمندی‌ یارانه‌ها و مسكن مهر اگر چه در اجرا با مشكلاتی روبه‌رو شد، اما جهت‌گیری صحیح داشته و دارد و اینها نكات مثبت دولت فعلی است.

احمدزاده تاكید كرد: یك كار دیگر خوب دولت فعلی این بود كه بازی قدرت را از حالت انحصاری خارج كرد. 200 نفر از ابتدای انقلاب تا آخر دولت خاتمی همه مسئولیت‌ها را گرفته بودند. امروز هم همان‌ها آمده‌اند و می‌خواهند دولت تشكیل دهند و فرقشان با گذشته این است كه پیر شده‌اند. در حالی كه احمدی‌نژاد افرادی چون من را از كلاس‌های دانشگاهی به معاونت رئیس‌جمهور رساند. به خدا پست معاونت رئیس‌جمهور چیز خاصی نیست. نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند همه مردم در اداره كشور نقش داشته باشند. دولت احمدی‌نژاد این انحصارها را از دست 200 نفر خارج كرد.

وی افزود: امروز آقایی با 80 سال سن آمده و كاندیدا شده است. یادشان رفته در گذشته چه كارهایی كردند. امروز میانگین سنی كشور جوان بوده و حدود 35 سال است. اما این آقایی كه 45 سال از میانگین سنی كشور بزرگ‌تر است، می‌خواهد رئیس‌جمهور شود.

* دولت احمدی‌نژاد به مراتب بهتر از دولت هاشمی بود

استاندار سابق فارس افزود: امروز می‌خواهند دولت احمدی‌نژاد را با دولت هاشمی مقایسه كنند. به خدا دولت احمدی‌نژاد با تمام انتقادهایش بهتر از دولت شما بود. یادتان رفته می‌گفتید ما حال نداریم از تهران خارج شویم؟ شما فقط می‌خواهید رئیس‌جمهور تهرانی‌ها و آنهم پولدارها باشید. پولدارهایی كه صبح بتهون گوش می‌كنند و شب پیتزا می‌خورند و می‌روند كنسرت. پس بقیه مردم چی؟ یكی از نقاط مثبت دولت رفتن به استان‌ها و  روستاهای كشور است.

احمد‌زاده ادامه داد: ‌یادتان رفته كه در انتخابات شعار تقلب سر دادید؟ همان موقع هم گفتیم كه شما جرزنی می‌كنید، اما گوش نكردید. دولت احمدی‌نژاد در سر جمع خیلی بهتر از شما عمل كرد.

وی افزود: یادتان رفته می‌گفتید اگر فردی كلیه‌اش را فروخت باید به او مدال ایثار داد؟ مردم از گرسنگی به كلیه‌فروشی افتادند، بعد شما گفتید باید به اینها مدال ایثار دارد. چرا زن و بچه‌‌های شما  كلیه نمی‌فروشند. شما كه دیگر حرفی برای گفتن ندارید و نمی‌دانم چرا در دهه آخر عمر به فكر تشكیل دولت افتادید؟

پسر باعلی بازدید : 12 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 
در حالی ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور داوطلبین زیادی پایان یافت كه بسیاری از افرادی كه اعلام كاندیداتوری و یا گمانه زنی‌ها از حضور آنها زیاد بود از حضور در ساختمان وزارت كشور انصراف دادند.

به گزارش نیمروز به نقل از مهر، ثبت نام از كاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری در حالی عصز امروز شنبه به پایان رسید كه داوطلبین زیادی برای نامزدی در این رقابتها ثبت نام كردند در این بین كسانی بودند كه قبل از شروع ثبت نام اعلام كاندیداتوری كرده بودند یا گمانه زنی های زیادی در مورد حضور آنها در انتخابات بود ولی در نهایت حاضر نشدند در ساختمان وزارت كشور حاضر شوند.

ردیف

نام

سمت

وضعیت اعلام كاندیداتوری

1

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

گمانه زنی رسانه ای

2

محمد خاتمی

رئیس جمهور  دولت های هفتم و هشتم

گمانه زنی رسانه ای

3

كمال خرازی

وزیر امور خارجه اصلاحات

گمانه زنی رسانه ای

4

مصطفی پور محمدی

رئیس سازمان بازرسی كل كشور و یكی از اعضای ائتلاف 5 نفره جبهه پیروان

اعلام رسمی كاندیداتوری

5

محمدرضا باهنر

نائب رئیس مجلس و كاندیدا ائتلاف 5 نفره اصولگرایان

اعلام رسمی

6

غلامحسین الهام

سخنگوی دولت

گمانه زنی رسانه ای

7

یحیی آل اسحاق

از اعضای ائتلاف 5 گانه اصولگرایان

اعلام رسمی

8

علی اكبر ناطق نوری

رئیس مجالس چهارم و پنجم

گمانه زنی رسانه ای

9

علی اكبر صالحی

وزیر امور خارجه

گمانه زنی رسانه ای

10

محمد نهاوندیان

عضو اتاق بازرگانی

 

11

حبیب الله عسگر اولادی

دبیر كل جمعیت رهپویان

گمانه زنی رسانه ای

12

آیت الله هاشمی شاهرودی

رئیس سابق قوه قضائیه

گمانه زنی رسانه ای

13

محسن مهر علیزاده

نامزد انتخابات 1384

اعلام رسمی

14

عزت الله ضرغامی

ضرغامی رئیس سازمان صدا

گمانه زنی رسانه ای

15

عباسعلی كدخدائی

سخنگوی شورای نگهبان

گمانه زنی رسانه ای

16

مجید انصاری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

گمانه زنی رسانه ای

17

محسن هاشمی

مسئول سابق مترو تهران

گمانه زنی رسانه ای

18

داود دانش جعفری

وزیر دولت نهم

گمانه زنی رسانه ای

19

عبدالواحد موسوی لاری

وزیر كشور اصلاحات

گمانه زنی رسانه ای

20

محمد نبی حبیبی

دبیر كل موتلفه

گمانه زنی رسانه ای

21

لطف الله فروزنده

معاون رئیس جمهور

گمانه زنی رسانه ای

22

محمد علی نجفی

وزیر آموزش پرورش دولت اصلاحات

گمانه زنی رسانه ای

23

كامران دانشجو

وزیر علوم

گمانه زنی رسانه ای

24

عوض حیدر پور

عضو كمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

گمانه زنی رسانه ای

25

ارسلان فتحی پور

رئیس كمسیون اقتصادی مجلس

اعلام رسمی

26

نیكزاد

وزیر مسكن و راه‌سازی دولت

گمانه زنی رسانه ای

27

شمس الدین حسینی

وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی

گمانه زنی رسانه ای

28

پرویز فتاح

فتاح وزیر سابق دولت احمدی نژاد

گمانه زنی رسانه ای

29

مهدی چمران

رئیس شورای شهر تهران

گمانه زنی رسانه ای

30

آیت الله مهدوی كنی

رئیس مجلس خبرگان

گمانه زنی رسانه ای

31

احمد توكلی

از نامزد های انتخابات سال 1382 و عضو فعلی مجلس

گمانه زنی رسانه ای

32

مصطفی محمد نجار

وزیر كشور

گمانه زنی رسانه ای

33

سردار وحیدی

وزیر دفاع

گمانه زنی رسانه ای

34

غلامحسین محسنی اژه‌ای

دادستان كل كشور

گمانه زنی رسانه ای

35

كاظم جلالی

نماینده مجلس

گمانه زنی رسانه ای

36

حمیدرضا حاجی بابائی

وزیر آموزش پرورش

گمانه زنی رسانه ای

37

محمد حسین صفار هرندی

وزیر فرهنگ دولت نهم

گمانه زنی رسانه ای

38

عباس عبدی

تئوریسین اصلاحات

گمانه زنی رسانه ای

از جمله افرادی بودند كه یا اعلام كاندیداتوری كرده بودند یا گمانه زنی‌ها در مورد حضور آنها به عنوان نامزد انتخاباتی بسیار زیاد بود ولی در نهایت حاضر نشدند به ساختمان وزارت كشور بروند و ثبت نام كنند.
پسر باعلی بازدید : 29 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کد خبر : 19956 زمان انتشار : 25 اردیبهشت 1392 - 8:54    چاپ  ذخیره  ارسال به دوستان

 

افشا‌گری‌های احمدزاده كرمانی ادامه دارد

 

 

معاون سابق رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات حلقه انحرافی گفت: این افراد می‌خواستند با رمل و اسطرلاب كشور را اداره‌ كنند؛حتی یك بار گفتند از آسمان خبر رسیده كه فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا(ع) در كربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل كردند!

به گزارش نیمروز به نقل از فارس، روح‌الله احمدزاده‌كرمانی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی كه با تلاش بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، شركت كرد.

وی در پاسخ به پرسش یكی از دانشجویان مبنی بر اینكه چرا رئیس جمهوری در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شركت نمی‌كند؟ و آیا وقتی حكم اعضای مجمع از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی صادر می‌شود،‌ عدم شركت در این جلسات به معنی مخالفت با حكم رهبری نیست، گفت: متاسفانه دولت نهم و دهم یك اشكال بزرگ داشت و آنهم این بود كه می‌گفتند فهم ما از قانون بیشتر از دیگران است.

معاون سابق رئیس‌جمهور و رئیس سابق میراث فرهنگی افزود: به طور قطع قانون بد به مراتب بهتر از بی‌قانونی است. متاسفانه این نگاه مشكلات بسیاری را برای كشور ایجاد كرد و مسئولان دولت خود را فراتر از قانون می‌دانستند و  می‌گفتند برخی از قوانین را اصلاً قبول نداریم.

* علت همراهی مشایی و هاشمی در زمان انتخابات را نمی‌فهمم

احمد‌زاده همچنین به حضور مشترك هاشمی و  رحیم مشایی در زمان ثبت‌نام انتخابات اشاره كرد و گفت: من نمی‌دانم چرا این دو باهم و هماهنگ در وزارت كشور حضور یافتند و ثبت‌نام كردند. من شباهت و هماهنگی این دو را نمی‌دانم و نمی‌فهمم. شاید این كار یك اقدام تاكتیكی و یا هماهنگی استراتژیكی بوده است. البته كسی كه شعار عدالت‌محوری می‌دهد، نمی‌تواند با این آقایان هماهنگ باشد و من همین نكته را درك نمی‌كنم.

وی در پاسخ به پرسش دانشجوی دیگری درباره اهداف جریان انحرافی نیز گفت: اول باید تاكید كرد كه انحراف جریان نیست و یك سری حاشیه‌هایی است كه در كنار دولت ایجاد شده. اینها كوچك‌تر از آن هستند كه بگوییم جریانی را تشكیل داده‌اند. من در ابتدا از كسانی بودم كه از احمدی‌نژاد حمایت كردم و در اداره كشور نیز به این دولت كمك كردم، اما در بسیاری از مسائل اشكال می‌گرفتم و در نهایت نیز به دلیل همین مشكلات از دولت جدا شدم. البته اختلاف من در دیدگاه‌ها بود.

* می‌خواستند با رمل و اسطرلاب كشور را اداره ‌كنند

استاندار سابق فارس افزود: در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب كشور را اداره ‌كنند و همین امر انحراف است. انحراف از همین نقطه آغاز می‌شود كه برخی‌‌ها خواب می‌بینند و بعد می‌گویند خواب‌ ما حجت است. برفرض خواب شما برای شما حجت باشد. برای من كه نیست. چه كسی گفته با خواب و جادو می‌توانید كشور را اداره كنید و انحراف همین است.

احمد‌زاده اظهار داشت: هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یك بار گفتند از آسمان خبر رسیده كه فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا (ع) در كربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل كردند. اینگونه كشور را اداره می‌كنند! اگر شما كشف شهودی داری، برای خودت است و حق نداری این نظر را در اداره كشور دخالت دهی. خواب و كشف شهودهای شما كه برای ما حجت نیست. اگر بیان این مطالب حجت تكفیر شما نباشد، حتماً حجتی برای رد صلاحیت‌ شما هست.

وی تاكید كرد: دولت مجموعه‌ای است كه باید با خرد جمعی اداره شود و عزل و نصب و تصمیم‌های كلان كشور را نمی‌توان براساس اخبار آسمانی كه برای شما می‌آید، اداره كرد. من بر اساس آموزه‌های دینی می‌گویم كه این حرف‌ها دكان‌باز كردن است‌ و همین حرف‌ها موجب شد كه علما و مراجع در مقابل این افراد موضع جدی و قاطع بگیرند.

* معاون رئیس‌جمهور این ممكلت به مولانا می‌گوید فیلسوف ترك!

احمد‌زاده در ادامه به بیان شعارهایی درباره مكتب ایران اشاره كرد و گفت: شما حتی از ایران هم چیزی نمی‌دانید و فقط شعار می‌دهید. این شعارهای شما هم انحرافی است. مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی كه پاسدار دین هستند، دلشان برای ایران نمی‌سوزد؟ احدی در این كشور نمی‌تواند ادعای ایران دوستی و ایران‌شناسی بیشتر از رهبری را داشته باشد.

وی بیان داشت: شمایی كه می‌گوید مكتب ایرانی، مكتب ایرانی همین اندازه را هم نمی‌دانید كه اوج تمدن ایرانی بعد از اسلام ایجاد شده است. معاون رئیس‌جمهور این مملكت می‌رود در تركیه و به حضرت مولانا كه ایرانی است،‌ در یك سخنرانی رسمی می‌گوید فیلسوف ترك! آیا مولانا یك خط شعر به زبان تركی دارد كه این حرف را می‌زنید؟ نمی‌دانید كه همین اظهارات شما را سندی برای مصادره مولانا می‌كنند؟‌

* حتی در دولت خاتمی هم به مراجع احترام می‌گذاشتند

این كاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این حرف‌ها را زدند تا اینكه مراجع در برابر آنها موضع گرفتند. بعد گفتند كه ما از مراجع و روحانیون مستقل هستیم. در دولت گفته شد كه به مراجع نیازی نداریم و این در حالی است كه حتی در دولت خاتمی هم احترام مراجع حفظ می‌شد.

احمدزاده گفت: من سوالاتی دارم و آنها را بیان می‌كنم. مهمترین سوال من این است كه این حرف‌ها چه سند و مدركی دارد؟ چه كسانی خاوری را فراری دادند؟ مگر شما نبودید كه شعار عدالت سردادید؟

* احمدی‌نژاد از منحرفان و جریان چپاول‌گری به دامان ملت بازگردد

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره سرنوشت دولت احمدی‌نژاد نیز گفت: ای كاش احمدی‌نژاد در همین مدت باقی مانده از جریان انحرافی و جریان چپاول‌گری به دامان ملت بازگردد. چراكه شخص احمدی‌نژاد ویژگی‌های مثبت زیادی داشته و دارد. حق را باید گفت. جهت‌گیری‌های اولیه دولت احمدی‌نژاد به سمت عدالت بود. شجاعت در تصمیم‌گیری به ویژه در پرونده هسته‌ای. برنامه‌هایی چون هدفمندی‌ یارانه‌ها و مسكن مهر اگر چه در اجرا با مشكلاتی روبه‌رو شد، اما جهت‌گیری صحیح داشته و دارد و اینها نكات مثبت دولت فعلی است.

احمدزاده تاكید كرد: یك كار دیگر خوب دولت فعلی این بود كه بازی قدرت را از حالت انحصاری خارج كرد. 200 نفر از ابتدای انقلاب تا آخر دولت خاتمی همه مسئولیت‌ها را گرفته بودند. امروز هم همان‌ها آمده‌اند و می‌خواهند دولت تشكیل دهند و فرقشان با گذشته این است كه پیر شده‌اند. در حالی كه احمدی‌نژاد افرادی چون من را از كلاس‌های دانشگاهی به معاونت رئیس‌جمهور رساند. به خدا پست معاونت رئیس‌جمهور چیز خاصی نیست. نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند همه مردم در اداره كشور نقش داشته باشند. دولت احمدی‌نژاد این انحصارها را از دست 200 نفر خارج كرد.

وی افزود: امروز آقایی با 80 سال سن آمده و كاندیدا شده است. یادشان رفته در گذشته چه كارهایی كردند. امروز میانگین سنی كشور جوان بوده و حدود 35 سال است. اما این آقایی كه 45 سال از میانگین سنی كشور بزرگ‌تر است، می‌خواهد رئیس‌جمهور شود.

* دولت احمدی‌نژاد به مراتب بهتر از دولت هاشمی بود

استاندار سابق فارس افزود: امروز می‌خواهند دولت احمدی‌نژاد را با دولت هاشمی مقایسه كنند. به خدا دولت احمدی‌نژاد با تمام انتقادهایش بهتر از دولت شما بود. یادتان رفته می‌گفتید ما حال نداریم از تهران خارج شویم؟ شما فقط می‌خواهید رئیس‌جمهور تهرانی‌ها و آنهم پولدارها باشید. پولدارهایی كه صبح بتهون گوش می‌كنند و شب پیتزا می‌خورند و می‌روند كنسرت. پس بقیه مردم چی؟ یكی از نقاط مثبت دولت رفتن به استان‌ها و  روستاهای كشور است.

احمد‌زاده ادامه داد: ‌یادتان رفته كه در انتخابات شعار تقلب سر دادید؟ همان موقع هم گفتیم كه شما جرزنی می‌كنید، اما گوش نكردید. دولت احمدی‌نژاد در سر جمع خیلی بهتر از شما عمل كرد.

وی افزود: یادتان رفته می‌گفتید اگر فردی كلیه‌اش را فروخت باید به او مدال ایثار داد؟ مردم از گرسنگی به كلیه‌فروشی افتادند، بعد شما گفتید باید به اینها مدال ایثار دارد. چرا زن و بچه‌‌های شما  كلیه نمی‌فروشند. شما كه دیگر حرفی برای گفتن ندارید و نمی‌دانم چرا در دهه آخر عمر به فكر تشكیل دولت افتادید؟

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
دانلود نرم افزار های کاربردی سخت افزار و نرم افزار و میان افزار طراحی وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
  • http://www.wblug.com/ (35)
  • راهنمای تصویری نصب وردپرس روی هاست (21)
  • هاست رایگان گذروب (38)
  • سایت ایکس زد ان : هاست رایگان (14)
  • آرمان وب : دامنه هاست رایگان (203)
  • http://roozgozar.com/ (27)
  • http://movable-type.ir/ (52)
  • سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قم (25)
  • Get a Free .TK Domain Name (21)
  • http://topblogin.com/ (59)
  • http://www.pcdigital.ir/ (34)
  • http://www.tempworld.ir/ (29)
  • ثبت دامنه tkبه صورت کاملا رایگان (45)
  • http://www.iran-night.ir/ (42)
  • http://skin93.com/ (20)
  • دایرکتوری شرک های طراح وب (22)
  • سیستم مدیریت محتوای دنا فارسی (23)
  • سیستم مدیریت محتواي DRUPAL (39)
  • سیستم مدیریت محتوای آریابان فارسی (28)
  • سیستم مدیریت محتوای یکتاوب فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای فرید فارسی (56)
  • سیستم مدیریت محتوای زیکولا فارسی (21)
  • سیستم مدیریت محتوای واشیا فارسی (43)
  • سيستم مديريت محتواي وب سايت بان (32)
  • سیستم مدیریت محتوای سمپا فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای پایا فارسی (81)
  • سیستم مدیریت محتوای راش فارسی (30)
  • سیستم مدیریت محتوای جوملا فارسی (51)
  • سیستم مدیریت محتوای ژیرو فارسی (26)
  • سیستم مدیریت محتوای پرشین فارسی (35)
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس فارسی (37)
  • سیستم مدیریت محتوای نیوک فارسی (93)
  • سیستم مدیریت محتوای پارس فارسی (36)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 506
  • بازدید کلی : 12,993
  • کدهای اختصاصی

    استاد الهیات
















    استاد الهیات








    *********************

    **********************