loading...
شعیب
پسر باعلی بازدید : 35 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

جهت اتصال اول به کنترل پنل بلاگفا یا سرویس دهنده خود مراجعه کنید و تنظیمات وبلاگ را کلیک نمایید.


۲) اتصال دامنه به وبلاگ را انتخاب نمایید.

۳) اطلاعات شخصی درخواست شده را تکمیل نمایید.

۴) به بخش مدیریت حساب دامنه خود در نیک www.nic.ir مراجعه نموده و بر روی دامنه خود کلیک کنید.

در بخش میانی صفحه روی ویرایش ردیف های کارگزاری نام و میزبانی دامنه کلیک کنید.

پسر باعلی بازدید : 41 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

با توجه به اینکه روزانه تعداد بالایی کاربر جدید در مرجع نیوک فارسی عضو میشوند و به منظور دسترسی هر چه بهتر به منابع گسترده و آموزش های نیوک بخش ویکی سایت راه اندازی شد ، در این بخش مقالات و مطالب مهم جهت نصب و راه اندازی ، مدیریت و ... جمع آوری شده است.

پسر باعلی بازدید : 47 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
امنیت نیوک و سایت های ارائه خدمات

 

با توجه به گسترش روز افزون استفاده کنندگان از نیوک فارسی مدتیست به تعداد سایت های ارائه خدمات این سیستم مدیریت محتوا افزوده شده است و برخی از این وب سایت های ارائه خدمات با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی، کاربران زیادی را به سمت خود کشانده و به ارائه خدمات می پردازند. اما بعد از مدتی کاربران مراجعه کننده به این سایت ها، پیغام هایی را در قالب خصوصی و عمومی با عناوینی چون کلاهبرداری ، اخلال در فرآیند انجام خدمات ، خرابکاری و سوء استفاده از اطلاعات هایشان را توسط این سایت ها به مرجع نیوک ایران ارسال کرده و خواهان رسیدگی به این موضوع می باشند.

پسر باعلی بازدید : 19 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  همراهی رئیس جمهور برای ثبت نام اسفندیار رحیم مشاییموجب شد تا شورای نگهبان و مجلس این اقدام را تبلیغ برای یک کاندیدا محسوب کرده و به قوه قضائیه درخواست رسیدگی کنند ولی غلامحسین الهام معاون رئیس جمهور و بهمن کشاورز رئیس سابق اتحادیه سراسری کانونهای وکلای ایران این اقدام را جرم ندانسته و تنها یک همراهی می دانند که در زمان مرخصی رئیس جمهور انجام شده است.

پرونده رئیس دولت روی میز رئیس قوه قضائیه

بهترین دات کام _ سرویس "انتخابات 92 " و سرویس "سیاسی و اجتماعی"


تعداد بازدید مطلب: 94
کد مطلب: 6571
به گزارش مهر، ساعت ۱۸ عصر روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری اسفندیار رحیم مشایی با همراهی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت برای ثبت نام در دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران وارد ساختمان وزارت کشور شدند. صحنه ای که تمامی خبرنگاران و عکاسان را بحت زده کرد.
 
وقتی خبرنگاری از احمدی نژاد در مورد تبلیغاتی بودن این اقدام سوال کرد پاسخ رئیس جمهور این بود: “حضورم در کنار مشایی تخلف نیست، مرخصی گرفته ام”. اما این پاسخ نتوانست شورای نگهبان را قانع کند. ۲۴ ساعت بعد عباسعلی کدخدایی در مقام سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: در این خصوص هیات مرکزی نظارت بر انتخابات جلسه ای را تشکیل داد و اعضای این شورا به اتفاق آراء این اقدام را مصداق تخلف انتخاباتی دانسته و مقرر شد که گزارشی به قوه قضائیه ارسال شود.
 
حضور رئیس‌جمهور در ستاد انتخابات اشکال قانونی نداشت
گفته های شورای نگهبان در حالی است که غلامحسین الهام به عنوان سخنگوی دولت آن را رد می کند. غلامحسین الهام وزیردادگستری دولت نهم و معاون فعلی رئیس جمهور می گوید: رئیس جمهور در ستاد انتخابات با ادبیات روشنی اعلام کردند که من اکنون در مرخصی هستم و به عنوان رییس‌جمهور حضور پیدا نکرده‌ام و به عنوان یک شخص حقیقی در این‌جا حضور دارد. به عنوان محمود احمدی‌نژاد به عنوان یک شخص حقیقی اظهارنظر می‌کنم و همان‌طور که می‌دانید شخصیت حقیقی جدا از شخصیت حقوقی است.
پسر باعلی بازدید : 148 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



یک سیستم مدیریت محتوا برای وبلاگ هاست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ بر روی هاست شده است.


تاریخچه

مت مولنوگ پایه‌گذار وردپرس است ،نرم‌افزار کدبازی که به طور گسترده از سوی وبلاگ‌نویسان برای نوشتن وبلاگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.«مت چارلز مولنوگ» ، در تاریخ ۱۱ ژانویه ۱۹۸۴ در هوستون تگزاس به دنیا آمد و در حال حاضر در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا زندگی می‌کند.

مولنوگ در ابتدا مدتی به مطالعه ساز ساکسیفون ‌پرداخت و در آموزشگاه بازیگری و هنرهای نمایشی حضور می‌یافت.

اولین سیستمی که مولنوگ برای وبلاگ‌نویسی از آن استفاده کرد ، سیستم b2/cafelog بود. او برای نخستین بار برای انتشار عکس‌هایی که در سفر به واشنگتن گرفته بود از این سیستم استفاده کرد. همین تجربه باعث شد که به این فکر بیفتد که خود ، برای وبلاگ‌نویسی نرم‌افزاری به‌روز و سازگار با استاندادهای وب که نیازهایش را برآورده کند ، بنویسد. او در ژانویه ۲۰۰۳ ، در وبلاگش این مطلب را اعلام کرد.

مولنوگ به سرعت با شخصی به نام «مایک لیتل» تماس گرفت و با کمک هم ، این دو شروع به نوشتن وردپرس با استفاده از b۲ کردند. توسعه دهنده اصلی b۲ یعنی Michel Valdrighi هم به زودی به جمع دو نفره آنها اضافه شد.

در مارس ۲۰۰۳ او Global Multimedia Protocols Group را تأسیس کرد که در آن نخسیتن «میکروفرمت‌ها» نوشته شد.

او در آوریل ۲۰۰۴ ، سرویس نام‌آشنای Ping-O-Matic را تأسیس کرد که همانگونه که از نام آن برمی‌آید ، سرویسی است که با آن می‌شود پینگ کرد و موتورهای جستجویی مانند تکنوراتی را از به‌روز شدن وبلاگ ، آگاه کرد. به یاری آن می‌شود ، به صورت بسیار ساده سرویس‌های بسیار زیادی از جمله بلاگرولینگ محبوب وبلاگ نویسان ایرانی را پینگ کرد. در حال حاضر Ping-O-Matic روزانه یک میلیون بار پینگ می‌شود.

در می ۲۰۰۴ ، رقیب وردپرس یعنی مووبل تایپ ، اعلام کرد که قیمت‌هایش را تغییر داده است. مسئله‌ای که باعث شد هزاران کاربر مووبل تایپ به فکر استفاده از نرم افزاهای جایگزین بیفتند. وردپرس به خوبی از این فرصت استفاده کرد.

در اکتبر ۲۰۰۴ ، CNET مولنوگ را استخدام کرد تا در آنجا ، روی وردپرس کار کند و در اداره وبلاگ‌ها و رسانه‌های جدید به آنها کمک کند. در دسامبر ۲۰۰۴ ، مولنوگ bbPress را عرضه کرد ، سیستمی که وی در طی چند روز تعطیلات نوشته شده بود.

در فوریه ۲۰۰۵ ، نسخه ۱٫۵ وردپرس آماده شد که نام Strayhorn را بر آن نهاده بودند. این نسخه ۹۰۰ هزار بار دانلود شد.

در آوریل ۲۰۰۵ شخصی متوجه شد که در سایت WordPress.org ، مقاله‌های زیادی به صورت مخفی وجود دارد که با تکنیک cloaking نوشته شده‌اند. در cloaking دارنده یک سایت ، کاری می‌کند که نسخه‌ای از سایت که به عنکبوت‌های جستجو عرضه می‌شود متفاوت از چیزی باشد که به بازدیدکنندگان عادی نشان داده می‌شود. مولنوگ مجبور شد که مطلب را بپذیرد و همه مقالات را حذف کند.

مولنوگ در اکتبر ۲۰۰۵ از CNET جدا شد. چند روز بعد او Akismet را معرفی کرد ، سرویسی که جلوی کامنت‌ها و ترک‌بک‌های اسپم را می‌گیرد
در نوامبر ۲۰۰۵ ، شرکت در پروژه وردپرس از حالت دعوتنامه‌ای درآمد و مشارکت در آن برای همه آزاد شد.

در دسامبر ۲۰۰۵ ،‌او Automattic را معرفی کرد ، سرویسی که خدمات میزبانی وبلاگ ارائه می‌دهد و نرم‌افزارهای ضد اسپم می‌سازد.اکنون ، بر اساس آمار Comscore ، سایت Automattic ، ماهانه ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد و در میان ۲۵ سایت برتر جهان قرار دارد.

در مارس ۲۰۰۷ ، مجله معتبر PC World ، مولنوگ را به عنوان یکی از ۵۰ فرد مهم در اینترنت برگزید و در رده شانزدهم قرار داد.


وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و بازمتن است. گسترده‌گی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت وبلاگ در آن حد می‌باشد که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبگاه با هرگونه امکانات سازگار نموده است.

هدف گروه وردپرس فارسی ارایه خدماتی است تا وردپرس را به‌یک ابزار مناسب برای کاربران فارسی‌زبان برای انتشار نوشته‌هایشان و ایجاد وبگاه تبدیل کند. شما می‌توانید بسته‌های افزودنی وردپرس فارسی را بارگذاری کنید و با افزودن آنها به نرم‌افزار وردپرس از یک سکوی انتشار کاملا فارسی لذت ببرید.

وردپرس

وردپرس یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ بنیان گذاری شده است.
مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Akismet می باشند.

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود.

وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License) GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید.





وردپرس فارسی

اولین استفاده کنندگان از وردپرس در بین وبلاگ نویسان ایرانی، وبلاگ های محسن طالب٬ گناهکار٬ Virtual Life و Alvan Web بودند.

از همان زمان تلاش‌های توسط آقایان کامبیز مظفری و علی ستاری برای فارسی‌سازی وردپرس با ارائه فایل‌های ترجمه زبان و پوسته‌های فارسی آغاز شد. در فروردین ۱۳۸۴ انتشار افزونه تاریخ شمسی برای وردپرس توسط آقای مانی منجّمی سرعت بومی‌سازی وردپرس را دو چندان کرد. تا پایان خرداد ماه همان سال نسخه دوم آن افزونه نیز منتشر شد و پروژه وردپرس فارسی رسما آغاز به کار نمود. فعالیت های این دوستان باعث افزایش چشمگیر محبوبیت وردپرس در میان کاربران وب فارسی زبان شد.

در طی دو سال بعد، تلاش های این دوستان در زمینه به‌روز رسانی افزونه، به‌روزنگاه‌داری فایل‌های زبان و فارسی‌سازی پوسته‌ها ادامه داشت. همچنین با همکاری نزدیک تیم توسعه وردپرس و تیم وردپرس فارسی بسیاری از نیازهای کاربران فارسی زبان به تدریج به متن نرم افزار وردپرس اضافه شد و بسیاری از مشکلات در این زمینه بر طرف گردید.

از فروردین ماه ۱۳۸۶ و با اضافه شدن افراد علاقه‌مند دیگری به این پروژه و انسجام بیشتر فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی وب‌سایت و ارائه خدمات کامل در زمینه پشتیبانی از کاربران وردپرس فارسی آغاز شد.

هم اکنون بسته های ارائه شده توسط تیم وردپرس فارسی، وردپرس را به یک نرم‌افزار بی‌رقیب در زمینه بومی‌سازی فارسی تبدیل می کنند. خصوصیت تمامی بسته‌های ارائه شده توسط تیم وردپرس فارسی این است که تغییری در اصل و هسته نرم‌افزار وردپرس ایجاد نکرده و همه‌گی به صورت افزودنی می باشند.

فعالیت های تیم وردپرس فارسی

  • به روز نگاه داری فایل های ترجمه وردپرس به زبان فارسی
  • به روز نگاه داری و افزودن امکانات افزونه وردپرس فارسی
  • ارائه مستندات لازم به کاربران وردپرس فارسی در قالب ویکی
  • پشتیبانی وردپرس فارسی از طریق انجمن تخصصی
  • ارائه پوسته‌های استاندارد و زیبا به صورت مداوم

اجازه نامه وردپرس فارسی 

تمامی محصولات تولید شده توسط تیم وردپرس فارسی همانند نرم افزار وردپرس بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شوند و استفاده از آنها کاملا رایگان می باشد.

 

۷ کاندیدایی که احتمالا احراز صلاحیت شدند

گفته می شود از میان تمام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری دوره یازدهم تنها 7 نامزد تایید صلاحیت شده اند.

۷ کاندیدایی که احتمالا احراز صلاحیت شدند

بهترین دات کام _ سرویس "انتخابات 92 " و سرویس "سیاسی و اجتماعی"


تعداد بازدید مطلب: 348
کد مطلب: 6650

به گزارش پایگاه جامع انتخابات ایران، شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که شوراهای نگهبان از میان بیش از ۶۰۰ نامزد انتخابات ریاست جمهوری تنها ۷ نفر شامل؛ محسن رضایی، غلامعلی حداد عادل، علی اکبر هاشمی رفسنجانی، سعید جلیلی، محمدرضا عارف، علی اکبر ولایتی، محمد باقر قالیباف احراز صلاحیت شده اند.

شنیده های ما همچنان حاکی از آن است که در خصوص احراز صلاحیت قالیباف و جلیلی تشکیک صورت گرفته بوده اما در نهایت مورد توافق اعضای شورای نگهبان قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ماجرای هاله نور، پس از 8 سال دوباره وارد گفتمان سیاسی کشور شد، این بار اما به جای احمدی‌نژاد، نام رحیم مشایی به میان آمده است.

کمتر از 8 سال پس از آن که «هاله نور» به ادبیات سیاسی خاص رئیس جمهور راه یافت، دوباره با انتشار یک عکس عجیب، پروژه هاله نور سازی برای اطرافیان محمود احمدی نژاد کلید خورد.
 
سایت «روشنایی» که متعلق به «حجت الاسلام بهمن شریف زاده» مدیر گروه مطالعات دینی مرکز مطالعات ملی جهانی شدن و از نزدیکترین افراد به اسفندیار رحیم مشایی است، با انتشار تصویری القائی از ثبت نام اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری و زاویه خاص نورهای مصنوعی عکاسان و فیلمبرداران، اصرار دارد ماجرای هاله نور را بار دیگر نمایان کند. 




 

پسر باعلی بازدید : 33 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سایت مرجع نیوک ایران بنابه درخواست کاربران در جشنواره وب ایران که در آبان ماه ۹۰ به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد.( کنسرسیوم وب جهانی ، یک انجمن بین المللی است که استاندارد های مربوط به وب را طراحی و تدوین می کنند.) و پس از مدتی به تایید عضو کنسرسیوم وب جهانی در آمده و اکنون در مرحله رای گیری قرار دارد. لذا کاربران مرجع نیوک ایران می توانند با استفاده از لینک به سایت جشنواره وب ایران مراجعه کرده و نسبت به ثبت رای در گروه های ابزار وب و برنامه نویسی اقدام کنند .


پسر باعلی بازدید : 42 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

ویرایش 8.3 سیستم مدیریت محتوایست با امکانات متعدد که تماما برحسب نیازهای اصلی کاربران نیوک فارسی  پیاده سازی شده است ، مطمئنا مدیران سایت ها همیشه دسترسی به اینترنت جهت بررسی آخرین وضعیت سایت خود را ندارند از این رو با بهر ه گیری از سامانه پیامک نیوک 8.3 میتوانید از آخرین آمارهای وب سایت خود مطلع شوید و از قابلیت های بی نظیر این سیستم بهره مند شوید.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
دانلود نرم افزار های کاربردی سخت افزار و نرم افزار و میان افزار طراحی وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
  • http://www.wblug.com/ (36)
  • راهنمای تصویری نصب وردپرس روی هاست (21)
  • هاست رایگان گذروب (38)
  • سایت ایکس زد ان : هاست رایگان (14)
  • آرمان وب : دامنه هاست رایگان (204)
  • http://roozgozar.com/ (27)
  • http://movable-type.ir/ (52)
  • سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قم (25)
  • Get a Free .TK Domain Name (21)
  • http://topblogin.com/ (59)
  • http://www.pcdigital.ir/ (34)
  • http://www.tempworld.ir/ (29)
  • ثبت دامنه tkبه صورت کاملا رایگان (46)
  • http://www.iran-night.ir/ (42)
  • http://skin93.com/ (20)
  • دایرکتوری شرک های طراح وب (22)
  • سیستم مدیریت محتوای دنا فارسی (23)
  • سیستم مدیریت محتواي DRUPAL (39)
  • سیستم مدیریت محتوای آریابان فارسی (28)
  • سیستم مدیریت محتوای یکتاوب فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای فرید فارسی (56)
  • سیستم مدیریت محتوای زیکولا فارسی (21)
  • سیستم مدیریت محتوای واشیا فارسی (43)
  • سيستم مديريت محتواي وب سايت بان (32)
  • سیستم مدیریت محتوای سمپا فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای پایا فارسی (81)
  • سیستم مدیریت محتوای راش فارسی (30)
  • سیستم مدیریت محتوای جوملا فارسی (51)
  • سیستم مدیریت محتوای ژیرو فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای پرشین فارسی (35)
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس فارسی (37)
  • سیستم مدیریت محتوای نیوک فارسی (94)
  • سیستم مدیریت محتوای پارس فارسی (36)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 508
  • بازدید کلی : 12,995
  • کدهای اختصاصی

    استاد الهیات
















    استاد الهیات








    *********************

    **********************