loading...
شعیب
پسر باعلی بازدید : 360 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برای استفاده از ۲۴ ساعت تست کاملا رایگان ، ابتدا می بایست از طریق صفحه ثبت ناماکانت کاربری خود را در سایت، تکمیل نمائید و سپس با ورود به پنل ابر سرور خود، بر روی آیکون سرویس تست کلیک فرموده و سرویس دلخواه خود را بسازید. لازم به ذکر است که سرویس ارائه شده تنها جهت تست و آشنایی با خدمات ابرسرور می باشد لذا تنها با رم ۲۵۶ مگابایت و پردازشگر تک هسته ارائه شده و بعد از اتمام زمان مربوطه، کلیه اطلاعات آن بصورت خودکار حذف می گردد

پسر باعلی بازدید : 64 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

براي نصب وردپرس نياز به يك فضاي شخصي روي اينترنت ميباشد.اگر شما بخواهيد كار با وردپرس را ياد بگيريد يا بخواهيد قالب براي وردپرس درست كنيد ويا بخواهيد افزونه براي وردپرس بنويسين نياز به يك فضا دارين تا بتونين اين كارها رو انجام بدين.

لذا براي انجام كارهاي ذكر شده در بالا نيازي به هزينه كردن نيست تا اون اعمال انجام بشن.براي اينكه ما بتونيم سيستم مديريت محتواي وردپرس رو روي رايانه شخصي خودمون و بصورت رايگان داشته باشيم نياز به نرم افزارهايي داريم كه بتونيم ورد پرس رو روي رايانه شخصي نصب نماييم.در اين خصوص نرم افزار هايي براي اين كار ساخته شده اند كه معروفترين آنها عبارتند از: wamp، xampp و یا …

ولي من اينجا قصد دارم تا با برنامه EasyPHP اين كار را براي شما انجام بدم.

براي اين كار شما نياز به برنامه ذكر شده در بالا را دارين.

براي دريافت آخرين نسخه از اين نرم افزار رايگان بر روي لينك كليك نماييد و آخرين نسخه را دانلود نماييد.

پسر باعلی بازدید : 139 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
شما اینجا هستید: خانه / آموزش /
آموزش ساخت سایت رایگان قسمت اول ثبت دامین رایگان tk

آموزش ساخت سایت رایگان قسمت اول ثبت دامین رایگان tk

 

با درخواست کاربران امروز تصمیم گرفتم آموزش ساخت سایت رو بدم کاملا رایگان

کاملا با تصویر هستش اصلا هم سخت نیست برای یاد گیری زبان برنامه نویسی هم نمیخواد خیلی راحت

برای ساخت سایت باید چند چیز رو داشته باشید دامین هاست و مدیریت محتوا

دامین چیه

دامنه آدرس منحصر بفردی است که برای .شناسایی سایت اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد،  با نقطه (دات) از هم جدا شده‌اند. مثل www.miladsa.ir  آدرس دامین miladsa

میزبانی وب یا وب هُستینگ به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می‌تواند فایل‌های وب‌گاه خود را در آن قرار دهد.

مدیریت محتوا هم همون فایل های سایت که از قبل برنامه نویسی شدست.

پسر باعلی بازدید : 29 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

واكنش آیت‌الله رجبی به انتشار عكس هاشمی در فیسبوك آلن ایر

 

 

 به گزارش نیمروز،  آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با فارس درخصوص انتشار عكس هاشمی رفسنجانی در صفحه فیسبوك سخنگوی وزارت امور خارجه آمریكا كه در ذیل آن نوشته شده میزان رای ملت است، اظهار داشت: همانطور كه حضرت امام (ره) فرمودند اگر ما كاری كنیم كه دشمنان از آن استقبال كنند باید بدانیم نقصی در كارمان بوده است.

 

آیت‌الله رجبی تصریح كرد: ما باید معیارها را از فرمایشات امام و رهبر معظم انقلاب بگیریم و بر همین اساس باید دید مواضع كاندیداها چقدر به شاخص‌های امام (ره) و رهبری نزدیك است.

 

قائم مقام مؤسسه پژوهشی امام خمینی یكی از وظایف رسانه‌ها را تطبیق مواضع انتخاباتی كاندیداها با شاخص‌های تبیین شده از سوی حضرت امام و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در این صورت مردم خواهند توانست گزینه اصلح را تشخیص دهند.

 


(1 امتیاز مثبت)

پسر باعلی بازدید : 30 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پاسخ سخنگوی ستاد قالیباف به یك دروغ

 

به گزارش نیمروز، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: همانگونه كه آقای قالیباف روز گذشته در برنامه رونمایی از برنامه عملیاتی و گسترده خود برای اداره امور كشور تاكید كرد، شرایط و رقبای اصلی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده‌اند. در حال حاضر رویكرد و راهبرد انتخاباتی جریا‌ن‌های حاضر در انتخابات آشكار است و اصولگرایان باید بدون فوت وقت دوره اتحاد را آغاز و به فرجام برسانند.

اسماعیلی افزود: تاخیر بیشتر موجب پیشبرد استراتژی انتخاباتی رقبا از یك‌سو و از دست دادن فرصت‌ها، انفعال و ریزش انگیزه نیروهای مجموعه جریان اصولگرایی از سوی دیگر خواهد شد؛ ضمن اینكه جریان رقیب با القای اختلاف و بزرگنمایی برخی اختلاف سلیقه‌ها، سعی در شكست وحدت آنها و ریزش نیروها و پایگاه‌های رای شان دارند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف ادامه داد: به همین دلیل قالبیاف دیروز تاكید كرد كه فارغ از اینكه شخص منتخب چه كسی است، اصولگرایان باید هر چه سریعتر از دوره ائتلاف عبور و دوران وحدت، یكدلی و اجماع را به نمایش بگذارند.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال كه سایت روزنامه دولت خبر از كوچ اعضای ستاد قالیباف به ستاد سایر كاندیداها داده است، گفت: این یك دروغ انحرافی است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال كه نظر شما در خصوص اظهار نظر شورای نگهبان در مورد كاندیداها، به‌ویژه آقایان هاشمی و مشایی چیست، ادامه داد: تائید یا عدم تائید صلاحیت فقط جزو وظایف شورای محترم نگهبان است و هر گونه فشار مستقیم و غیرمستقیم به این شورا برای تائید یا عدم تائید صلاحیت هر یك از كاندیداها خلاف قانون و همچنین توصیه های مقام معظم رهبری است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: جایگاه قانونی شورای نگهبان و اعضای آن چنان رفیع است كه طبعا هر گونه شائبه خروج از عدالت و قانون و یا تاثیر پذیری از فشارها بر آنان پذیرفتنی نیست و باید به نظر این شورا تمكین، و با احترام به همه كاندیداهای تائید صلاحیت شده و نیز پرهیز از تخریب، مرحلۀ رقابت جدی را برای آگاهی و انتخاب بهتر مردم آغاز كنیم.


(3 امتیاز مثبت) (1 امتیاز منفی)

پسر باعلی بازدید : 13 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

مشایی: غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد

 

اسفندیار رحیم مشایی اظهارداشت: خدا یك حقیقت مطلق است و آئینه انسانی بالاتر از همه آئینه هاست.

 

به گزارش نیمروز به نقل از ایسنا، این كاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام هادی (ع) كه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به این‌كه زن و مرد در مقام نوع كه همان مقام انسان است یكی بوده و حقیقت انسانی واحدی دارند، افزود: نگاه به زن خارج از مكتب اهل بیت (ع) را اساساً قبول نداریم، چراكه تصویر واقعی زن در مكتب اهل بیت علیهم السلام بسیار جامع و خوب دیده شده است.

 

 مشاور رئیس جمهور با تاكید بر حجاب زن و مرد در اسلام خاطر نشان كرد: حجاب بر تمامی مسئولیت های زن در اجتماع، سیاست و سایر موارد شامل می شود.

 

مشایی با تاكید بر حضور زن در تمامی صحنه‌ها، تصریح كرد: البته این حضور به معنای یك اختلاط بی رویه نیست.

 

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده به نقل از وی مبنی بر این‌كه قانون اساسی را عوض خواهد كرد، اظهار داشت: این ادعای واهی توسط رسانه های صهیونیستی و انگلیسی منتشر شده است كه البته از اساس درست نیست.

 

 

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در ادامه افزود: باوجود این‌كه اسرائیل و انگلیس یكی از یكی بدتر هستند، ولی شاهد بودیم برخی رسانه های داخلی كه از بیت المال هم استفاده می‌كنند، با استناد به این رسانه‌ها، یك خبر دروغ و انحرافی را منتشر كردند كه این شرعاً صحیح نیست.

 

مشایی با تكذیب این خبر منتشر شده، افزود: ما كه پیوسته در مظان اتهام و اهانت هستیم؛ دیگر چرا از یك شبكه و رسانه انگلیسی كه هدف آن شكاف بین ملت ها است، خبر منتشر می كنید.

 

مشاور رئیس جمهور خاطر نشان كرد: درحالی كه ما به تمام اتهامات پاسخ دادیم، متاسفانه حرف ما به گوش همه نمی رسد.

 

مشایی در ادامه، با اشاره به سكوت طولانی مدت خود گفت: ما دو سال است كه سكوت عمیق و گسترده كرده‌ایم. ما می دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.

 

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد افزود: امیدواریم با فضایی كه در كشور پیش خواهد آمد، خیلی از مسائل را با مردم در میان بگذاریم و از آنها پنهان نكنیم.

 

مشاور رئیس جمهور در توضیح این سكوت نیز اظهار داشت: فلسفه سكوت ما این است كه ما از طراحی های آنها با خبر بودیم و می دانستیم كه آنها قصد دارند تصویری بسیار مشوش و نادرست از ما ارائه كنند تا با برخوردهای بد و نهایاتا حذف ما، راه احمدی نژاد ادامه پیدا نكند.

 

مشایی تصریح كرد: ما سكوت كردیم و كنار رفتیم تا اصحاب دروغ و فریب و تهمت و كینه بیایند و در این میدان تاخت و تاز كنند؛ ولی در نهایت غبار بر آنها نشست و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

 

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در باره احمدی نژاد گفت: ما تحت مدیریت یك فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم؛ احمدی نژاد طلای 24 عیار است.

 

مهندس مشایی با بیان این‌كه ولایت فقیه قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد افزود: من 18 سال داشتم كه با امام آشنا شدم و چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد.

 

مشاور ارشد رئیس جمهور در خاتمه اظهار داشت: ما برای سرمایه گذاری و دوام آمده ایم؛ ما فرصت زایش انقلاب و رویش جمهوری اسلامی هستیم، چراكه آمده ایم بمانیم و به جلو برویم. باید صبر و حوصله كنید؛ وقت بسیار و راه روشن است؛ محكم با هم می رویم. « بهار آمده برای اینكه باشد».

پسر باعلی بازدید : 20 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

واكنش شورای نگهبان به اخباری درباره احراز صلاحیت ها

 

به‌گزارش نیمروز به نقل از تسنیم، عباس‌علی كدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در خصوص ادامه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اسامی ثبت‌نام كنندگان در این شورا آغاز شده و این بررسی در جلسه امروز هم ادامه یافت.

وی با بیان اینكه: "پنج روز اول رسیدگی به صلاحیت‌ها فردا به پایان می‌رسد"، اظهار داشت: به‌احتمال زیاد فرصت پنج‌روزه دیگر را هم تمدید و بعد نتایج را به وزارت كشور اعلام خواهیم كرد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره فعالیت‌های شورای نگهبان در احراز صلاحیت داوطلبان تصریح كرد: بررسی صلاحیت‌ها از كارهایی است كه به‌عهده شورای نگهبان قرار گرفته است. اعضای این شورا حضور دارند و كارشناسان ما بررسی‌ها را انجام می‌دهند كه امیدوارم در مهلت 10روزه بتوانیم نتایج را اعلام كنیم.

كدخدایی همچنین درباره خبرهای غیررسمی منتشرشده درباره احراز صلاحیت‌ها خاطرنشان كرد: این خبرها غیررسمی است و هیچ‌‌یك را تأیید نمی‌كنیم، هر خبر مربوط به شورای نگهبان و نتایج بررسی صلاحیت‌ها را از طریق رسانه‌های عمومی كشور اعلام می‌كنیم و وزارت كشور نیز از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد كرد.

وی افزود: انتظار ما از سایت‌های منتشركننده این‌گونه خبرها این است كه از شایعات بپرهیزند و اجازه دهند شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی و قوانین و مقررات موضوعه، بررسی‌ها را انجام دهد؛ شورای نگهبان نیز در زمان مقرر نتایج را اعلام خواهد كرد.

پسر باعلی بازدید : 13 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت

 
به گزارش نیمروز به نقل از انعكاس قیمتهای امشب ارز، ۲۵ اردیبهشت به شرح زیر است.

كلیه قیمت ها به تومان می باشد

ارز فروش خرید
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت دلار آمریكا ۳۵۱۰ ۳۴۷۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت یورو ۴۵۸۵ ۴۵۴۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت دلار كانادا ۳۵۵۰ ۳۴۸۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت پوند انگلیس ۵۴۴۰ ۵۳۵۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت دلار استرالیا ۳۵۷۰ ۳۵۰۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت فرانك سوئیس ۳۷۲۰ ۳۶۱۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت كرون سوئد ۵۳۵ ۵۱۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت كرون نروژ ۶۱۰ ۵۸۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت كرون دانمارك ۶۱۵ ۵۹۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت ین ژاپن ۳۴۴ ۳۳۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت دلار هنگ كنگ ۵۴۰ ۴۱۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت رینگیت مالزی ۱۱۹۰ ۱۱۴۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت لیر تركیه ۱۹۷۰ ۱۹۲۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت ریال عربستان ۹۶۰ ۹۲۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت دینار كویت ۱۲۴۵۰ ۱۱۳۰۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت درهم امارات ۹۶۲ ۹۴۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت هزار دینار عراق ۲۹۰۰ ۲۴۰۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت یوان چین ۵۹۰ ۵۶۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت روپیه هند ۶۸ ۵۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت بات تایلند ۱۳۰ ۱۰۰
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت افغانی افغانستان ۷۰ ۵۴
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت درام ارمنستان ۹ ۵
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت لیره سوریه ۴۵ ۳۱
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت روپیه پاكستان ۴۴ ۳۲
قیمت امشب ارز در بازار / ۲۵ اردیبهشت منات آذربایجان ۴۴۴۰ ۴۱۵۰

 
  • امتیاز دهی :

پسر باعلی بازدید : 25 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

بازخوانی بیانات رهبرانقلاب در دیدار كاندیداها؛

«نه می‌گویم بیایید،‌ نه می‌گویم نیایید و تكلیفی نمی‌كنم»

 

به گزارش نیمروز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، حدود شانزده سال پیش در ایام برگزاری انتخابات هفتمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود كه اولین ملاقات‌های اختصاصی نامزدهای انتخاباتی به‌صورت جداگانه با رهبر انقلاب اسلامی انجام گرفت و رویه‌ای را بنا گذاشت كه به اقتضاء شرایط، افرادی از گروه‌ها و سلایق مختلف -كه خود را واجد صلاحیت برای ریاست قوه مجریه می‌دانند- قبل از حضور در عرصه‌ انتخابات به درخواست خودشان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌كنند و یا به‌صورت غیرحضوری تصمیم خود را به اطلاع ایشان می‌رسانند.

اغلب این افراد ضمن اعلام تصمیم برای كاندیداتوری در انتخابات، به ارائه رئوس برنامه‌های خود برای حضور در این عرصه می‌پردازند.

رویه‌ ثابت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در این ملاقات‌ها آن است كه پس از شنیدن سخنان نامزدها به بیان نكاتی درباره‌ی مسائل كلان كشور در افق آینده می‌پردازند و با تأكید بر اینكه نفیاً یا اثباتاً نظری درباره‌ كاندیداتوری افراد ندارند جمله‌ای را با مضمون زیر خطاب به همه‌ این افراد می‌فرمایند:"نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تكلیفی نمی‌كنم."

اما گاهی اوقات در فرآیند رقابت‌های سیاسی، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌هایی غیرواقعی و یا ناقص از این دیدارها صورت گرفته‌كه موجب بروز سوءتفاهم‌هایی میان مردم و رسانه‌ها می‌شود كه تبعات و پیامدهای نامناسبی در افكار عمومی جامعه دارد.

رهبر انقلاب اسلامی بارها درباره سخنانی كه به ایشان منتسب می‌شود فرموده‌اند كه:«مبادا كسى تصور كند كه رهبرى یك نظرى دارد كه برخلاف آنچه كه به عنوان نظر رسمى مطرح می‌شود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل میكند كه اجراء كنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر كسى چنین تصور كند، تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه كبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع رهبرى همینى است كه صریحاً اعلام می‌شود؛ همینى است كه من صریحاً اعلام میكنم.» 1389/05/31

ایشان در خلال سخنرانی‌هایشان در روزهایی كه آرام آرام به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیك می‌شویم، درباره‌ی موضوعات مختلف انتخابات از جمله ویژگی‌های رئیس‌جمهور، التزام به قانون، وظایف شورای نگهبان، برنامه و نقشه دشمن و... توصیه‌هایی بیان كرده و در آینده خواهند كرد؛ لذا به نقل قول‌هایی كه به طور غیر مستند و خارج از مسیر رسمی مطرح می‌شود، نباید توجه كرد و آن را ملاك تصمیم قرار داد.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
دانلود نرم افزار های کاربردی سخت افزار و نرم افزار و میان افزار طراحی وب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
  • http://www.wblug.com/ (36)
  • راهنمای تصویری نصب وردپرس روی هاست (21)
  • هاست رایگان گذروب (39)
  • سایت ایکس زد ان : هاست رایگان (14)
  • آرمان وب : دامنه هاست رایگان (204)
  • http://roozgozar.com/ (27)
  • http://movable-type.ir/ (53)
  • سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قم (25)
  • Get a Free .TK Domain Name (21)
  • http://topblogin.com/ (59)
  • http://www.pcdigital.ir/ (35)
  • http://www.tempworld.ir/ (29)
  • ثبت دامنه tkبه صورت کاملا رایگان (46)
  • http://www.iran-night.ir/ (42)
  • http://skin93.com/ (20)
  • دایرکتوری شرک های طراح وب (22)
  • سیستم مدیریت محتوای دنا فارسی (23)
  • سیستم مدیریت محتواي DRUPAL (39)
  • سیستم مدیریت محتوای آریابان فارسی (28)
  • سیستم مدیریت محتوای یکتاوب فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای فرید فارسی (56)
  • سیستم مدیریت محتوای زیکولا فارسی (21)
  • سیستم مدیریت محتوای واشیا فارسی (43)
  • سيستم مديريت محتواي وب سايت بان (33)
  • سیستم مدیریت محتوای سمپا فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای پایا فارسی (81)
  • سیستم مدیریت محتوای راش فارسی (31)
  • سیستم مدیریت محتوای جوملا فارسی (51)
  • سیستم مدیریت محتوای ژیرو فارسی (27)
  • سیستم مدیریت محتوای پرشین فارسی (35)
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس فارسی (37)
  • سیستم مدیریت محتوای نیوک فارسی (95)
  • سیستم مدیریت محتوای پارس فارسی (36)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 518
  • بازدید کلی : 13,005
  • کدهای اختصاصی

    استاد الهیات
















    استاد الهیات








    *********************

    **********************